Skocz do zawartości
Avgariat

Regulamin Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystanie z Forum.

1. Rejestrując się akceptujesz regulamin.
2. Każda osoba może utworzyć tylko JEDNO konto na forum i tylko on może z niego korzystać.
3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Forum w sposób zgodny z prawem polskim.
4. Zakaz umieszczania gdziekolwiek reflinków.
5. Zakaz obrażania innych użytkowników.
6. Należy zachować kulturę.

Profil Użytkownika.

1. Profil Użytkownika nie może zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, obraźliwych, zastraszających itp.
2. Profil Użytkownika nie może zawierać jakiejkolwiek reklamy bądź adresu serwera lub sieci innej niż ArenaSkilla.pl.
3. Niedozwolone jest umieszczanie w Profilu aplikacji/pliku .swf.
4. W sygnaturze Użytkownika zabrania się ustawiania dużej czcionki, krzykliwych kolorów oraz używania więcej niż 3 kolorów.

Posty i Tematy*.

1. Nazwy tematów muszą określać ich treść.
2. Nie można używać w swoich wypowiedziach koloru czerwonego oraz zielonego. Wyjątkiem od tego są Użytkownicy posiadający odpowiednie rangi (Kolejno Właściciel Sieci/Opiekun Serwera/Major Admin Serwera oraz Moderatorzy). 
3. Nie można dopełniać wiadomości przez używanie znaków specjalnych/spacji/emotikonem/wydłużania słów typu kropki, leny face x5, "takkkkkkkkk" lub celowe używanie bb-code.
4. Jeśli w danym dziale zawarty jest wzór tematu (Na przykład podanie na admina, czy odwołanie od bana), to zamiast wzoru można napisać wszystkie wymagane informacje.
5. W podaniach należy wyraźnie zaznaczyć swoje stanowisko wobec kandydata(czy jest się ,,za przyjęciem", czy przeciw niemu).
6. Zakazane jest pisanie ciągle tych samych tematów/wypowiedzi na jeden temat (np. Ciągłe składnie podania na to samo stanowisko, pomimo, że zostało odrzucone, bo kandydat nie spełnia wymagań)
7. Zakaz spamowania, czyli pisanie bezcelowych postów lub rozbijanie wypowiedzi na wiele postów, mimo że można napisać wszystko w jednym.

8. Zakaz wypowiadania się w skargach na forum, jeśli:

- skarga nie dotyczy osoby wypowiadającej się,

- osoba wypowiadająca się nie była naocznym świadkiem zdarzenia.

System reputacji.

1. Zakazane jest tak zwane "farmienie plusów", czyli regularne rozdawanie reputacji jednemu lub kilku użytkownikom.
2. Zakazane jest wymiana reputacją, to znaczy dodanie reputacji jakiejś osobie z odwzajemnieniem.
3. Zakazane jest proszenie o reputację w postach i we wpisach.
4. Punkt reputacji może zostać usunięty tylko, gdy jest obraźliwy, nie ma jakiegokolwiek wyjaśnienia co do powodu jego nadania lub jest wynikiem działań z punktu numer 1. 

Wpisy.

1. Zakaz używania jakiegokolwiek bbcode.
2. Zakaz dodawania więcej niż 3 (słownie: trzech) pseudonimów graczy.

Kary/Ostrzeżenia/Warny.

1. Karą dla Użytkownika za złamanie regulaminu są Warny.
2. Po uzyskaniu 2 Warnów Użytkownik ma zakaz dostępu do Shoutboxa.
3. Po uzyskaniu 3 Warnów Użytkownik ma zakaz dodawania punktów reputacji.
4. Po uzyskaniu 4 Warnów Użytkownik ma zakaz pisania postów.
5. Po uzyskaniu 5 Warnów Użytkownik ma zakaz dostępu do Forum.
6. Warny można zlikwidować stosując się do instrukcji zawartych w dziale forum pod nazwą Odpracuj warna. 
7. Jeśli nie masz możliwości napisania tematu z odwołaniem od Warna, skontaktuj się bezpośrednio z Właścicielem/Moderatorem w celu odrobienia Warna.

Inne regulaminy:
-> ChatBox
-> Opiekunów i Major Adminów
-> Moderatorów
-> AntiCheat Team
-> UnBan Team
-> Admina serwera
-> Poszczególnych serwerów
-> Sklepu

* Nie dotyczy Hyde Parku i Redakcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja.

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja

Posty i Tematy Pkt 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×