Avgariat 799 Napisano 11 Stycznia 2019 Korzystanie z Forum. 1. Rejestrując się akceptujesz regulamin.2. Każda osoba może utworzyć tylko JEDNO konto na forum i tylko on może z niego korzystać.3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Forum w sposób zgodny z prawem polskim.4. Zakaz umieszczania gdziekolwiek reflinków.5. Zakaz obrażania innych użytkowników.6. Należy zachować kulturę. Profil Użytkownika. 1. Profil Użytkownika nie może zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, obraźliwych, zastraszających itp.2. Profil Użytkownika nie może zawierać jakiejkolwiek reklamy bądź adresu serwera lub sieci innej niż ArenaSkilla.pl.3. Niedozwolone jest umieszczanie w Profilu aplikacji/pliku .swf.4. W sygnaturze Użytkownika zabrania się ustawiania dużej czcionki, krzykliwych kolorów oraz używania więcej niż 3 kolorów. 5. We wpisach zakaz używania jakiegokolwiek bbcode.6. We wpisach zakaz dodawania więcej niż 3 (słownie: trzech) pseudonimów graczy. Posty i Tematy*. 1. Nazwy tematów muszą określać ich treść.2. Nie można używać w swoich wypowiedziach koloru czerwonego oraz zielonego. Wyjątkiem od tego są Użytkownicy posiadający odpowiednie rangi (Kolejno Właściciel Sieci/Opiekun Serwera/Major Admin Serwera oraz Moderatorzy). 3. W podaniach należy wyraźnie zaznaczyć swoje stanowisko, czy jest się ,,za przyjęciem", czy "za odrzuceniem" kandydata na stanowisko admina. - osoba wypowiadająca się w podaniu musi uargumentować swoje stanowisko. - okres próbny liczony jest jako głos "za przyjęciem" kandydata. - "powody wyżej" lub "powody u gracza XXX" to nie argument 4. Jeśli w danym dziale zawarty jest wzór tematu (Na przykład podanie na admina, czy odwołanie od bana), to zamiast wzoru można napisać wszystkie wymagane informacje.5. Zakazane jest pisanie ciągle tych samych tematów/wypowiedzi na jeden temat (np. Ciągłe składnie podania na to samo stanowisko, pomimo, że zostało odrzucone, bo kandydat nie spełnia wymagań) - W przypadku odrzuconej aplikacji na dane stanowisko przez właściciela sieci, moderatora, opiekuna lub major admina, kolejne podanie można złożyć najwcześniej po upływie 1. tygodnia. (W stosunku do stanowiska administratora ograniczenie obowiązuje na wszystkich serwerach)6. Zakaz spamowania, czyli pisanie bezcelowych postów lub rozbijanie wypowiedzi na wiele postów, mimo że można napisać wszystko w jednym. 7. Zakaz wypowiadania się w skargach na forum, jeśli nie ma się nic ważnego do przekazania w sprawie - rozumie się przez to zakaz potwierdzania skarg przez osoby trzecie, lub pisania czegoś, co jest zapisane na demku7.1. Osoba trzecia może wypowiadać się w skardze, jeżeli ma dowody inne, niż te wskazane przez powoda. 8. Zakaz wypowiadania się za inne osoby. - Wyjątkiem są poddziały 'Poradniki' oraz 'Odpracuj warna' System reputacji. 1. Zakazane jest tak zwane "farmienie plusów", czyli regularne rozdawanie reputacji jednemu lub kilku użytkownikom.2. Zakazane jest wymiana reputacją, to znaczy dodanie reputacji jakiejś osobie z odwzajemnieniem.3. Zakazane jest proszenie o reputację w postach i we wpisach.4. Punkt reputacji może zostać usunięty tylko, gdy jest obraźliwy, nie ma jakiegokolwiek wyjaśnienia co do powodu jego nadania lub jest wynikiem działań z punktu numer 1. Kary/Ostrzeżenia/Warny. 1. Karą dla Użytkownika za złamanie regulaminu są Warny.2. Po uzyskaniu 2 Warnów Użytkownik ma zakaz dostępu do Shoutboxa.3. Po uzyskaniu 3 Warnów Użytkownik ma zakaz dodawania punktów reputacji.4. Po uzyskaniu 4 Warnów Użytkownik ma zakaz pisania postów.5. Po uzyskaniu 5 Warnów Użytkownik ma zakaz dostępu do Forum.6. Warny można zlikwidować stosując się do instrukcji zawartych w dziale forum pod nazwą Odpracuj warna. 7. Jeśli nie masz możliwości napisania tematu z odwołaniem od Warna, skontaktuj się bezpośrednio z Właścicielem/Moderatorem w celu odrobienia Warna. 8. Za pierwsze złamanie regulaminu forum użytkownik dostaję ostrzeżenie w postaci notki moderacyjnej, za każde kolejne, warn. Inne regulaminy:-> ChatBox-> Opiekunów i Major Adminów-> Moderatorów-> AntiCheat Team-> UnBan Team-> Admina serwera-> Poszczególnych serwerów-> Sklepu * Nie dotyczy Hyde Parku i Redakcji (Pod warunkiem, że łamanie tam regulaminu nie jest celowe) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avgariat 799 Napisano 1 Lutego 2019 Aktualizacja. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xBonio 1741 Napisano 6 Lutego 2019 Aktualizacja Posty i Tematy Pkt 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xBonio 1741 Napisano 15 Stycznia 2020 Aktualizacja Posty i Tematy - Pkt 3 Kary/Ostrzeżenia/Warny - Pkt 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xBonio 1741 Napisano 23 Marca 2020 Aktualizacja Posty i Tematy - Pkt 9 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xBonio 1741 Napisano 19 Kwietnia 2020 Aktualizacja, pkt 8. (Wywalenie - osoba wypowiadająca się nie była naocznym świadkiem zdarzenia.) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xBonio 1741 Napisano 24 Kwietnia 2020 W dniu 6.02.2019 o 10:36, xBonio napisał: Aktualizacja Posty i Tematy Pkt 8 by @ Moderator 1 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xBonio 1741 Napisano 6 Sierpnia 2020 Aktaulizacja. Posty i Tematy Pkt 3 Połączenie 'Wpisy' z 'Profil Użytkownika' Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach