Skocz do zawartości

ponczek

Areniak

Ostatnia wygrana ponczek w dniu 12 Lutego

Użytkownicy przyznają ponczek punkty reputacji!

Reputacja

202 Celebryta

2 obserwujących

O ponczek

  • Urodziny 12 Marca

Social Media

Ostatnie wizyty

713 wyświetleń profilu
  1. @Fay  ale zajebiste grafiki pozdro

     

    1. Fay

      Fay

      dzieki waracie 💪💪💪💪

  2. Tak ogar doświadczenie giga zul
  3. ponczek

    [Odrzucone]Odwołanie

    Sorki że się wypowiadam, ale ta wypowiedź nie powinna być brana pod uwagę Novu dostał już dużo ctban'ów za faworyzacje ciebię to że sporo z nim gadasz i to nie znaczy ze masz cos do tego.
  4. Link do steam: (Twój steam na jakim grasz na serwerze) https://steamcommunity.com/id/poncczek/ Link do steam oskarżonego: (Link do steam, na którą składasz skargę) Nie posiadam Nick oskarżonego: (Nick osoby, na którą składasz skargę) wylocik Opis sytuacji: (Co takiego zrobiła osoba oskarżona, że zasługuje na bana) Admin kompletnie nie reaguje na łamanie regulaminu przez Heniohamulca Serwer: (Na jakim serwerze wydarzyło się przewinienie) JB Data i godzina zdarzenia: godziny nie pamietam 10.06.2022 Dowody: (Screeny/ logi serwera, a w przypadku dema- rundy zdarzenia) demko arcade_b6
  5. Idz tam skrzynki rzulic za fajki essa. Nie sam pisales ze masz kija wiec no
  6. ponczek

    nara

    Wzajemnie offnesciku
  7. xbon cringe

    1. offnest

      offnest

      Mad cuz bad

       

  8. ponczek

    nara

    Milo było, czasem tam bede wchodzil na mirka ale to bardzo rzadko. @ #$Monster$# dzieki za vipa
  9. Link do steam: (Twój steam na jakim grasz na serwerze) https://steamcommunity.com/id/poncczek/ Link do steam oskarżonego: (Link do steam, na którą składasz skargę)https://steamcommunity.com/id/Novusaki/ Nick oskarżonego: (Nick osoby, na którą składasz skargę) Novu Opis sytuacji: (Co takiego zrobiła osoba oskarżona, że zasługuje na bana) Faworyzacja wylota, podrzucanie broni tt Serwer: (Na jakim serwerze wydarzyło się przewinienie) JB Data i godzina zdarzenia: 15 cos mapa jb_obama Dowody: (Screeny/ logi serwera, a w przypadku dema- rundy zdarzenia) demko - 3 runda
  10. mehhhhhhhh

  11. Fajny plugin, ale wolałbym aby było więcej skinów do noży
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności