Skocz do zawartości

[Przyjęte] Podanie na Admina

 Udostępnij


RuLLerS

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: RuLLerS
Wiek: 17 lat w tym roku 18.
Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Na serwerze zacząłem grać dość dawno temu, w 100% nie jestem pewien więc nie będę zmyślał, na serwerze gra mi się bardzo przyjemnie , Chciałbym pomóc w dopatrywaniu serwera , utrzymaniu na nim porządku i oczywiście pomoc w banowaniu cheaterów. W Counter Strike gram już dość długo pamiętam jak grałem w kafejkach internetowych w 1.6. W Cs go gram już od kilku lat, mam przegrane ponad 2000 godzin. Na serwerze jako admin na pewno starałbym się przede wszystkim pomóc w utrzymaniu na nim porządku, w skład to tego oczywiście wchodzą cheaterzy których nienawidzę w tej grze. Zanim oczywiście wydałbym bana na kimś, starałbym się popytać innych czy ten ban będzie słuszny, nie opierając się oczywiście na swoim oku które może bywać mylne. Jednak mam dość duże doświadczenie z tą grą i często widzę czy ktoś ma cheaty czy nie chociażby po obejrzeniu dużej ilości demek na overwatchu.
Doświadczenie w adminowaniu: Byłem adminem  na serwerze takim jak tym retake, nie mam jednak żadnego udowodnienia na to , ale jakieś doświadczenie posiadam.
Jak długo gram w CS:GO?: Od kilku lat  3 do 4.
W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Są to różne godziny, zazwyczaj gram kiedy pozwala mi na to czas, są to godziny typu 19-21 lub wcześniej np: 14 - 17 , jednak w weekendy wcześniej i dłużej.
Link GT: https://www.gametracker.com/player/RuLLerS%20hellcase.com/185.40.196.238:30049/
Znajomość SM: Określił bym to jako 2 żeby nie przeceniać swoich umiejętności jednak zawsze mogę się czegoś z chęcią douczyć.
Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198215740605/
Mikrofon: Tak
Czy przeczytałeś regulamin Admina?: Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach