Skocz do zawartości

[Przyjęte] Warto próbować- admin HNS

 Udostępnij


Marves

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Marves
Wiek: 16
Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Bardzo irytuje mnie gdy wchodzę na serwer, a gram o różnych porach, że nie można sobie normalnie pograć, dlatego że jakieś dziecko krzyczy przez mikrofon, a nawet czasami ktoś lata odpalony na WH, admin nie zawsze jest na serwerze, na steamie też. Wydaję mi się że jestem już trochę kojarzony na serwerze, ponieważ grałem już tutaj kiedyś, chyba też przez niektórych lubiany, raczej z nikim większego kłopotu nie miałem. Generalnie chciałbym pomóc ogarnąć serwer ze zbędnych graczy.
Doświadczenie w adminowaniu: Pierwszy raz adminem byłem wtenczas jeszcze w 1.6 jakieś 3/4 lata temu. Od 2/3 lat pogrywam sobie także w CS:GO, w którym także nie mam małego doświadczenia. Plusem jest na pewno to, że byłem adminem na tym serwerze około rok temu.
Jak długo gram w CS:GO?: 3 lata.
W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: W okresie wakacyjnym o każdej porze zdarzy się, że wejdę na serwer.
Link GT: https://www.gametracker.com/player/Marves/185.30.124.110:30040/ 
Znajomość SM: 8
Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/marves1337
Mikrofon: Tak

Mutacja głosu: Tak
Czy przeczytałem regulamin Admina?: Tak, kilka razy dla utrwalenia.

 

PS: Żeby nie było nieścisłości, te konto posiada ochronę Steam Guard, więc tamtejsza sytuacja nie będzie miała możliwości się więcej powtórzyć.

 

GT jest do dopracowania, jest podbijane codziennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Ci na tak, ale głównie że pamiętam czas kiedy adminowałeś rok temu na serwerze HnS.
Od tamtego czasu sporo się zmieniło więc będziesz musiał się trochę douczyć, ale jak wiemy nikt nie jest nie omylny ;)
:yes:

- Aktywność
+ SM
+ Doświadczenie
+ Przyjazny do graczy
+ Kulturalny
+ Grałeś na serwerze i mniej / więcej wiesz jakie panują zasady od kuchni [admina]