Skocz do zawartości

wiesiu_HACKER

Admin HNS

Ostatnia wygrana wiesiu_HACKER w dniu 21 Czerwca

Użytkownicy przyznają wiesiu_HACKER punkty reputacji!

Reputacja

346 Początkujący Areniak

10 obserwujących

O wiesiu_HACKER

  • Inne grupy Areniak
  • Urodziny 02.04.2003

Social Media

Ostatnie wizyty

3766 wyświetleń profilu
  1. Spokojnie jaki narwany ... Już zrezygnowałem @ Moderatorprzyjąć możecie xD
  2. Po 1 miało nie być banów a po 2 nie miało być banów za spamienie/wyzywanie na u@. Jeśli ograniczysz bany do max 3 na miesiąc to będzie można pomyśleć o : @ Moderator, @ Początkujący Moderatorodrzucić.
  3. Po 1 nie pisze sie less go tylko Let's go Po 2 No to w końcu 3 czy 2 Po 3 wiesz jako UBt każdy zajmuje sobie demo wiec nic nie było bo inni wzięli / po prostu nie było bo też był taki okres że AS na chwile zamarło Po 4 pięć dni przed twoim "3miesziecznym" okresem zajmowałem się skargą Po 5 gdy te skargi były zajęte te wolne dni między nieocbeckami zajmowałem się odwołąniem Po 6 Benio rób co uważasz @ xBonio Po 7 zrozumiesz jak będziesz musiał sam zarobić w wakacje hajs bo nie dostaniesz go za darmo od rodziców (;
  4. Ten pies zaś coś kombinuje 
     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  16 więcej
    2. uSzanowankoo

      uSzanowankoo

      Ciebie nie chce bo głubas :v 

    3. wiesiu_HACKER

      wiesiu_HACKER

      synek bo ta cięciwa zaśpiewa tango

    4. Rastafari
  5. No pisanie odwołania co 2 tyg ci nic nie da. Poza tym aby dostać perma to już serio trzeba bardzo ale to bardzo zasłużyć. Tak samo z unmutem. Popraw zachowanie nie łap banów to pomyślimy. @ Moderator, @ Początkujący Moderatorodrzucić.
  6. Poprawa w zachowaniu? Twoje ostatnie bany tego nie pokazują , jeszcze za wcześnie na 2 szansę z takim podejściem (; @ Moderator, @ Początkujący Moderatorodrzucić.
  7. Za każdym razem to samo kiedyś kiedy odrzuciłem twoją prośbę znów zacząłeś każdego wyzywać itd. Poza tym perma nie dostaje się za małe przewinienia. @ Moderator @ Początkujący Moderator odrzucić.
  8. KARY DO NADANIA: Han - kulturka [mute 30min] P4TRYK - nadużywanie + obraza [mute 120min] _romi_ - nadużywanie + obraza [mute 180min] ShizerxXx - nadużywanie [mute 60min] @ Moderator, @ Początkujący Moderatorprzyjąć.
  9. Typowane Liczby: 48, 1, 12, 6, 15, 19
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności