NTM Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Nick: NTMImię: SzymonWiek: 16Dlaczego ja mam otrzymać global admina?: Od ponad roku gram na AS. Zmieniam serwer jak "rękawiczki" przez co ranga Global Admin idealnie pasowałaby dla mnie!Doświadczenie w adminowaniu: Byłem Administratorem na: 1vs1, Only AWP, FS, 3Maps, Retake, Only mirage.Jak długo gram w CS:GO?: W CS:GO gram od 4 lat. Mam przegrane 4900h.Ile czasu poświęcam forum dziennie: Z racji tego że pełnie role ACT na forum jestem codziennie. Link GT: KLIK, KLIK, KLIK (Bardzo słaba aktywność na serwerach, lecz nadrabiam zaległości).Znajomość SM: 6/10Link do profilu steam: KLIK Mikrofon: TakKontakt: STEAM, FORUM, TeamSpeak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiechu Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7days Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dover Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Yes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravii Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) XDXDXXDXDXDXDXDXDXD KTOS PATRZY W GT?nie sori enti Edytowane 4 Maja 2019 przez Multi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoriX Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...