Skocz do zawartości
Ciosek

Żegnajcie

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł ten czas ze muszę się z wami pożegnać. Może mnie kiedyś jeszcze tu zobaczycie ale raczej nie. Większość osób pewnie będzie się z mojej decyzji cieszyć. 

Chciałbym podziękować

@ Secret_Servicezawsze pomagał

@ rajek1910najlepszy kolega i admin

@jasiu9012313stary najlepszy kumpel

@ DOMINOjak czegoś nie wiedziałem zawsze służył pomocą

@ Deshayierepomagał na tsie

@dobramorda2115zawsze się fajnie grało

Jeśli o kimś zapomniałem to przepraszam bo jest was naprawdę dużo! 

Na forum czasem zajrzę. 

ŻEGNAJCIE ❤️

  • Lubię to! 1
  • Smutne. 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eldo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narka

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pa

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xDDDDD

  • Wrr! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć :FeelsBadMan:

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cze. :pepo: 

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miło było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

elo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemano 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ELo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegnaj mordo, obyś wrócił

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda!, mieliśmy się pogodzić a tu klops :( 

ALE WIEDZ POGODZIŁEM SIĘ Z TOBĄ TU I TERAZ!

NARKA

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xd?

NARA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ty nawet sie ze mna nie pozegnales 😧

dlatego nie napisze "nara"

  • Haha! 1
  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×