Skocz do zawartości

[Odrzucone] Podanie Henio

Udostępnij

Heniohamulec

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Heniohamulec

Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Ogólnie to chciałbym się przyczynić do dalszego rozwoju serwera a zauważyłem, że na serwerze dosyć często brakuje kogoś kto mógłby rozwiązać jakiś problem aktualnie panujący na serwerze (np. Gracz który w drużynie CT freekilluje wszystkich, albo nie posiada mikrofonu i blokuje możliwość prowadzenia gry innym użytkownikom). Jeśli chodzi o doświadczenie w zakresie bycia adminem serwera JB to posiadam w miarę duże, aczkolwiek też nie jest jakieś ogromne. Co do samego JB gram na tym trybie od 3-4lat była przerwa z 1rok lub 2.No co tu więcej mogę dodać, chce sprawdzić swoje siły w zakresie bycia adminem na tym Trybie

Doświadczenie w adminowaniu: Admin 1vs1/Admin OnlyMirege

Jak długo gram w CS:GO?: 4lata 

W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: 15-24 czasami do 6

Link GT:  https://www.gametracker.com/player/[Rifle] mobbyn/137.74.7.15:30050/

https://www.gametracker.com/player/[Rifle] Heniohamulec/137.74.7.15:30050/

Znajomość SM: 6.5/10

Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/Heniohamulec/

Mikrofon: Tak

Mutacja głosu: Tak

Czy przeczytałem regulamin Admina?: Tak

• Smutne. 1

9. Admin ma obowiązek posiadać na serwerze identyczny lub podobny nick do tego, który podał w podaniu.

10. Admin ma obowiązek posiadać na forum identyczną lub podobną nazwę użytkownika do nicku, który używa na serwerze.

Przez Tomgra,

• Tomgra zablokował(a) ten temat
  • Tomgra odblokował(a) ten temat

Na nie
Od ostatnich dwóch tygodni nie bywałem na serwerze, ale jak jeszcze byłem to zachowywałeś się nie tak jak przystaje na Admina. Kilka dni temu dostałeś gaga za obraza, jednak jak widzę nie zrozumiałeś żeby przestać bo raptem 20min później dostałeś mute z takiego samego powodu.