uSzanowankoo Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Nick: uSzanowankoo!Wiek: 24 lata3 najlepsze prace: Spoiler Spoiler Spoiler 2 linki do zleceń: Używany program: PhotoshopDoświadczenie w grafice: Zaczynałem robić proste grafiki w 2012 roku takie jak avatary / sygnatury.. obecnie staram się zwiększać swoje zdolności graficzne. Ostatnio tworzyłem koszulki w grze internetowej oraz kilka innych rzeczy. Staram się z dnia na dzień powiększać swoje zdolności w tworzeniu grafiki internetowej. Jestem osobą, która z grafiką nie ma na co dzień do czynienia. Uczę się z dnia na dzień i w najbliższym czasie mam zamiar zainteresować się tworzeniem grafik w postaci GIF. Potrafię obecnie stworzyć proste i moim zdaniem wystarczające grafiki typu avatar / sygnatura.Coś o sobie: Cześć, jestem Kamil i chciałbym zostać grafikiem w przyszłości. Nie uczę się już ale też nie pracuje na obecną chwilę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomsonek Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Na tak Git prace 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#$Monster$# Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Tak +Wiek +Ładne pracę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wrobel Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Oczywiście z tak +Piękne prace +zaangażowanie +Pieseł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINO Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Na Tak +Piękne prace +Pieseł -avatar dla wróbełka może być tylko jeden Spoiler 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...