Piotrek101 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Nick: [CLIQUE] Piotrek Wiek: Mam 19 lat. Dlaczego ja mam otrzymać admina?: To podanie nie jest moją pierwszą próbą . Ostatnie podania były odrzucane z powodu toksyczności mojej osoby , no i tak jak było wspomniane miałem parę mutów oraz gagów w kwietniu ,które były wypominane mi podczas rekrutacji. Po tej przerwie od ostatniego pisania podania mam nadzieję , że zostało mi to w końcu zapomniane i dlatego piszę podanie. Na serwerze często panuje bałagan.Głównie młodsza grupa wiekowa często nadużywa mikrofonu czy łamie regulamin będąc w CT,co buduje przez to napiętą atmosferę , która nie sprzyja grze. Swoją kandydaturą wiem , że mógłbym pomóc w rozwoju serwera jak i atmosfery na nim panującym. Doświadczenie w adminowaniu: Jedyne doświadczenie w adminowaniu to JB ArenySkilla z 1.6 CS - nie gram na innych serwerach oprócz JB Areny. Jak długo gram w CS:GO?: Gram od 5 lat. W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Godziny w których gram są różne. Zależy od czasu wolnego. Najczęściej jest to pora ranna i wieczorna. Link GT: https://www.gametracker.com/player/[Clique] Piotrek/137.74.7.15:30050/ https://www.gametracker.com/player/Piotrek/137.74.7.15:30050/ Znajomość SM: 5/10 Link do profilu Steam: http://steamcommunity.com/id/Piotrek101/ Mikrofon: Tak posiadam. Mutacja głosu: Tak. Czy przeczytałem regulamin Admina?: Oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciosek Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 (edytowane) Patrzę w Twojego source bans'a i widzę że się zmieniłeś +Wiek +Sm +aktywność Jestem na tak Edytowane 5 Czerwca 2020 przez Ciosek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natural Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Tak +wiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...