N11 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Witam, na waszym serwerze gram w zasadzie od paru lat, tylko z mega długimi przerwami i fajnie by było powrócić i na nowo poznać wszystkich :D Przechodząc do rzeczy mam 20 lat <3 Moje imię to: …………. zainteresowania: kręcenie gibonów :D Ogl kręce w miare dobre wyniki na mapach i gracze czasami są w wielkim szoku np. krzyszza? (pozdro byczku kc xd) sporo graczy mnie już poznało na serwerach, lecz zdaję sobie sprawę z tego, że na forum są gracze oraz administracja z całej społeczności, więc jak już tu jestem gościem to wypadałoby się przywitać :D A więc nie przedłużając kto chętny na ts3 pogadać, pograć, zajebać bongo, czy cokolkwiek zapraszać na steam: http://steamcommunity.com/id/N111111111111111/ KOCHAM WAS MISIE KOLOROWE :D MAM NADZIEJĘ, ŻE MIŁO MNIE PRZYJMIECIE <3 P.S zrobiłem dzisiaj chyba jeden z większych wyników w historii byczki <3 (150t) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teygo Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Siemka ……... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domcia Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqua Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Cześć......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartaz Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroxer Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Witaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...