desza Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) Cześć i czołem, udostępniam wam moją paczkę AWP + LVL. Postanowiłem się podzielić tutaj tym pluginem, bo na razie nie mam planów na stawianie własnego serwera. Tryb polega na tym, że za zabijanie przeciwników otrzymujemy określoną ilość doświadczenia. Za doświadczenie otrzymujemy poziomy a za poziomy - punkty umiejętności. Za poziom otrzymujecie 2 punkty umiejętności, razem jest 20 poziomów. (łącznie 40 punktów co idealnie starcza na ulepszenie wszystkiego.) Komendy: !lvl !poziom !level !givepoints - Dodaje 40 punktów (Wymagana flaga Z) Wszystkie robią to samo. To teraz screenshoty (Dzięki @ deshaspokoza pomoc ) Tabela wyników : Główne menu: Zakładka ulepszeń: Hud: Zabójstwo Headshot + NoScope: Zabójstwo NoScope: Zabójstwo Scope + HeadShot: Zabójstwo nożem: I po prostu zabójstwo scope: Osiągnięcie poziomu: Ulepszenie: Podłączenie do bazy danych: "AWPLVL" { "driver" " " "host" " " "database" " " "user" " " "pass" " " //"timeout" "0" "port" "3306" } No i oczywiście reklama. Plik SP załączam na dole. Na końcu dodam, że jest to mój pierwszy kod. AWPLVL.sp Edytowane 30 Lipca 2019 przez SchMidT cos sie popsulo 9 Poprawiam nazwę tematu na prośbę autora, Edit. Dodaję jedną z komend na prosbę autora. Przez SchMidT, 30 Lipca 2019, edytowane 30 Lipca 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brogiospoko Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Nie ma za co ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopek Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 omg ale kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu12338 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) WOOOOW ZAJEFAJNE !!!! Edytowane 30 Lipca 2019 przez krzychu12338 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
himek Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Czy ten plugin czasami nie byłby lepszy od tego z odznakami? Sądzę, że jest na to duża szansa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shary Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 bjutiful Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RupTaK Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 35 minut temu, himek napisał: Czy ten plugin czasami nie byłby lepszy od tego z odznakami? Sądzę, że jest na to duża szansa Może i byłby lepszy, jednakże nie będziemy go dodawać na serwer. Zrobimy modyfikacje tego pluginu z odznakami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 1. Kod strasznie chaotyczny. public Action timerautor(Handle timer, int client) { PrintToChatAll("%s Autorem paczki AWP + LVL jest Deshayiere.", TAG); } 2. Czy ty jeden plik nazwałeś paczką xd? 3. Zamiast: Spoiler RegConsoleCmd("sm_givepoints", awp_givepoints); public Action awp_givepoints(int client, int args) { if (GetUserFlagBits(client) && ADMFLAG_ROOT) { awp_punktylv[client] += 40; SaveAll(client); } } mogłeś użyć: Spoiler RegAdminCmd("sm_givepoints", awp_givepoints, ADMFLAG_ROOT); public Action awp_givepoints(int client, int args) { if (GetUserFlagBits(client) && ADMFLAG_ROOT) { awp_punktylv[client] += 40; SaveAll(client); } } 4. Tutaj masz błąd: if (GetUserFlagBits(client) && ADMFLAG_ROOT) powinno być: if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) Spoiler public Action Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); if (IsValidClient(client)) { SetEntityHealth(client, GetClientHealth(client)+(1 * awp_zycie[client])); SetEntityGravity(client, GetGravity(client)); SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", GetSpeed(client)); CreateTimer(1.0, Timer_CheckSetGravity, GetClientUserId(client), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE|TIMER_REPEAT); } char buffer[32]; Format(buffer, sizeof(buffer), "[ Poziom %i ]", awp_lvl[client]); CS_SetClientClanTag(client, buffer); } 5. W powyższym kodzie sprawdzasz czy klient jest połączony z serwerem, nie jest botem itd.(wszystko co jest zawarte w booleanie) tylko dla części kodu. Dlaczego nie zastosujesz tego dla całej akcji? Myślę, że jest prawdopodobieństwo wysypu error logów. 6. Spoiler public Action timerhud(Handle timer, int client) { for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) { PrintHintText(i, "<font color='#00ff12'>//</font> <font color='#ff0000'>Only AWP + LvL</font> <font color='#00ff12'>//</font>\n<font color='#00c0ff'>» <font color='#ff9c00'>Poziom: %i\n<font color='#00c0ff'>» <font color='#ff9c00'>Doswiadczenie: %i", awp_lvl[i], awp_exp[i]); } } } Do timera daje się "any client", a nie "int client". Tutaj akurat jest to nawet nie potrzebne bo i tak tego nie używasz. 7. W tej akcji nie sprawdzasz czy klient jest botem itd. Znowu prawdopodobny wysyp error logów. Spoiler public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) 8. Spoiler FormatEx(buffer, 512, "Poziomy - OnlyAWP + LvL"); o wiele lepszy i pewniejszy sposób: Spoiler FormatEx(buffer, sizeof(buffer), "Poziomy - OnlyAWP + LvL"); 2 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyy Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 @ Yamakashidaj spokój xd Chłopak początkujący zapewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acti Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 ^co z tego, jak yama mu napisał jak to zrobić lepiej? morda w kubeł i pobieraj lekcje za free 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi