NoToxic Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Nick: NoToxic | ArenaSkilla.pl Wiek: 14 (prawie 15) Dlaczego ja mam otrzymac admina?: Ponieważ jestem pomocny dla każdego,jestem sumienny, nie działam na szkodę serwera, jestem aktywny, i się cały czas rozwijam więc mam nadzieję że otrzymam ta szansę i zostanę adminem Doświadczenie w adminowaniu: Tutaj będe szczery. Admina miałem tylko na jednym serwerze przez 2 tygodnie Jak długo gram w CS:GO?: W CS:GO gram od ponad 2 lat (być może 3) W jakich godzinach gram na serwerze?: Gram głównie od 15-16 do 19-20 ale czasem zdarzy się że jest jakieś wolne czy coś i pojawiam się też wcześniej lub później Linki GT: https://www.gametracker.com/player/NoToxic | arenaskilla.pl/185.30.124.110:30000/ https://www.gametracker.com/player/NoToxic | keycase.pl Key-Drop.pl/185.30.124.110:30000/ Znajomość SM: 2/10 Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/sojfnsogn/ Mikrofon: Tak Czy przeczytałem regulamin Admina?: Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hemoglobina Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Wszystko wygląda git na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikt Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Na TAK Zmieniam zdanie jednak jestem na NIE. proszęo złączenie w 1post. @ raveN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomsonek Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Na nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INVI Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Jestem na TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Secret_Service Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Na TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...