Karczmi Opublikowano 12 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2024 (edytowane) Nick: Karczmi Imię: Jakub Wiek: 18 lat Dlaczego ja mam otrzymać rangę Moderatora?: Uważam, że powinienem otrzymać rangę Moderatora, ponieważ nigdy wcześniej nie pełniłem tej funkcji na forum. Wydaje mi się, że młoda osoba, która nigdy nie pełniła tej funkcji, może być bardziej wartościowa niż ktoś, kto pełnił rolę moda kilkukrotnie lub zajmował podobne stanowiska na naszej sieci. Oprócz tego jestem osobą dojrzałą, która potrafi zachować się adekwatnie do sytuacji. Kiedy podejmuję się jakiegoś zadania, wkładam w to całe serce, co świadczy o moim dużym zaangażowaniu. Spośród wszystkich kandydatów biorących udział w rekrutacji, wyróżnia mnie to, że na sieci jestem od bardzo dużego czasu, bo właściwie od prawie pięciu lat. Doświadczenie w moderowaniu: Nie mam doświadczenia w moderowaniu forum, ale szybko uczę się nowych rzeczy i jestem pewien, że szybko przyswoję potrzebną wiedzę. Ile czasu poświęcam forum dziennie: Forum odwiedzam kilka razy dziennie, zazwyczaj z kilkugodzinnymi odstępami. W przypadku otrzymania rangi Moderatora, mógłbym przebywać na forum przez cały czas, kiedy korzystam z komputera. Coś o sobie: Moją główną cechą jest pracowitość. Kiedy podejmuję się jakiegokolwiek działania, wkładam w to całe serce i daję z siebie 100%. Jakiś czas temu dojrzałem do pewnych rzeczy i wiem, jak należy zachować się w określonych sytuacjach. Wyrozumiałość to moja kolejna cecha, z którą mocno się utożsamiam. Jeśli ktoś czegoś nie potrafi lub nie wie, zawsze staram się pomóc, a nie krytykować, dlatego w środowiskach prywatnych jestem uznawany za miłą i lubianą osobę. Jestem typem osoby, która jako ostatnia wdałaby się w potencjalny konflikt słowny lub w jakąkolwiek wulgarną konwersację. Uważam, że w niektórych sytuacjach lepiej siedzieć cicho i nie reagować impulsywnie. Oprócz tego, mój zasób słownictwa, ortografia i interpunkcja są na wysokim poziomie, co na pewno przyda się potencjal