Skocz do zawartości

[Przyjęte] Podanie na UnBanTeam

 Udostępnij


asaso

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: (Na jakim grasz na serwerach) mopez
Imię: Filip
Wiek: 15
Dlaczego ja mam otrzymać rangę UBT?: (Przekonaj nas, że jesteś odpowiednim kandydatem) Są dwa wolne miejsca na to stanowisko, więc chciałbym zająć jedno z nich. Aktualnie, jak powszechnie wiadomo - nie ma dużo skarg itp, natomiast po aktualizacji serwerów, która nadejdzie (jak zapowiadają nowi właściciele) już nie długo, wydaje mi się, że UBT będą ,, In Need". Skąd to stwierdzenie? - Jak na arenie grało zdecydowanie więcej osób, kilka skarg dziennie było normalnością. Chciałbym sprawdzić się na tym stanowisku i wesprzeć kadrę UnBanTeam
Doświadczenie w ocenianiu demek: (Jaki czas się tym zajmujesz itp.) Rozpisane demka mogę policzyć na palcach kończyn górnych, więc nie mam dużego doświadczenia. Oglądałem kilka demek, ze względu na admina JB.
Jak długo gram w CS:GO?: 6 lat
Ile czasu poświęcam forum dziennie: Forum mam otwarte 24/7. Sprawdzam je gdy tylko dostane powiadomienie oraz dużo razy tak po prostu. Jestem w stanie zobaczyć skargę  w przeciągu kilku minut.
Znajomość SM: (Skala określona w regulaminie sieci) 4/10
Link do profilu steam: (Swój link do profilu steam) STEAM
Kontakt: (Konkretne numery komunikatorów przez które można się z Tobą skontaktować) Forum, dc, steam, messenger (?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio byłem na nie ale wedlług mnie można dać już jednak tą szanse ponieważ ubt brakuje a inny kandydat jest mocno średni to przyda się ktoś do pomocy obecnym. Jak coś nawalisz to można degrada odrazu dać bo widzę u góry wypowiedzi gdzie piszą że źle demko rozpisywałeś. Wiadomo masz sporo minusów takich jak: wiek(młodszy od drugiego kandydata), doświadczenie, czasami średnie zachowanie. Choć są też plusy: duże chęci, spory staż w cs, fajne podanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość