Skocz do zawartości

[Odrzucone] Podanie na UnBanTeam

Udostępnij

asaso

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: (Na jakim grasz na serwerach) asaso
Imię: Filip
Dlaczego ja mam otrzymać rangę UBT?: (Przekonaj nas, że jesteś odpowiednim kandydatem) Jest jedno wolne miejsce, które chciałbym wypełnić. Chcę sprawdzić się w randze wyższej, o większej "odpowiedzialności społecznej" i o trochę innych obowiązkach niż moje dotychczasowe rangi. Miałem dwukrotnie admina na jb, z czego tego drugiego trzymam do dnia dzisiejszego. Miałem również admina na serwerze retake, gdzie główną rolą było łapanie cheaterów z tamtego serwera. Myśle, że mogę dostać szansę na tym stanowisku - szczególnie, że nie ma kandydatów na czwarte miejsce UBT. Forum mam otwarte praktycznie cały czas i staram udzielać się w konwersacjach, w którym mam coś do powiedzenia.
Doświadczenie w ocenianiu demek: (Jaki czas się tym zajmujesz itp.) Rozpisane demka mogę policzyć na palcach kończyn górnych, więc nie mam dużego doświadczenia. Oglądałem kilka demek, ze względu na admina JB.
Jak długo gram w CS:GO?: 6 lat
Ile czasu poświęcam forum dziennie: Forum, jak już napisałem wyżej mam otwarte 24/7. Sprawdzam je gdy tylko dostane powiadomienie oraz dużo razy tak po prostu xd. Jestem w stanie zobaczyć skarge w przeciągu kilku minut.
Znajomość SM: (Skala określona w regulaminie sieci) 4/10
Link do profilu steam: (Swój link do profilu steam) STEAM
Kontakt: (Konkretne numery komunikatorów przez które można się z Tobą skontaktować) Forum, dc, steam, messenger (?)

• WOW MEGA! 2

Nazwa tematu zmieniona na prośbę autora 

Przez Tomgra,

Oj nie

-Brak mutacji, dzieciaczek, nikt go na jb nie szanuje^

-Pisanie xd w każdym podaniu/temacie/poscie pokazuje to brak dojrzalosci

6 godzin temu, mopez napisał:

Filip xd

6 godzin temu, mopez napisał:

zy tak po prostu xd.

-po co kolejny ubt, by zajac slota?

-obecni ubt sie ledwo co wykazali mozna

-malo skarg

-obecne skargi sa rozpatrywane w przeciagu dnia

-lekko cringe i odcinki