asaso Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Nick: (Na jakim grasz na serwerach) asaso Imię: Filip Wiek: 15 Dlaczego ja mam otrzymać rangę UBT?: (Przekonaj nas, że jesteś odpowiednim kandydatem) Jest jedno wolne miejsce, które chciałbym wypełnić. Chcę sprawdzić się w randze wyższej, o większej "odpowiedzialności społecznej" i o trochę innych obowiązkach niż moje dotychczasowe rangi. Miałem dwukrotnie admina na jb, z czego tego drugiego trzymam do dnia dzisiejszego. Miałem również admina na serwerze retake, gdzie główną rolą było łapanie cheaterów z tamtego serwera. Myśle, że mogę dostać szansę na tym stanowisku - szczególnie, że nie ma kandydatów na czwarte miejsce UBT. Forum mam otwarte praktycznie cały czas i staram udzielać się w konwersacjach, w którym mam coś do powiedzenia. Doświadczenie w ocenianiu demek: (Jaki czas się tym zajmujesz itp.) Rozpisane demka mogę policzyć na palcach kończyn górnych, więc nie mam dużego doświadczenia. Oglądałem kilka demek, ze względu na admina JB. Jak długo gram w CS:GO?: 6 lat Ile czasu poświęcam forum dziennie: Forum, jak już napisałem wyżej mam otwarte 24/7. Sprawdzam je gdy tylko dostane powiadomienie oraz dużo razy tak po prostu xd. Jestem w stanie zobaczyć skarge w przeciągu kilku minut. Znajomość SM: (Skala określona w regulaminie sieci) 4/10 Link do profilu steam: (Swój link do profilu steam) STEAM Kontakt: (Konkretne numery komunikatorów przez które można się z Tobą skontaktować) Forum, dc, steam, messenger (?) 2 Nazwa tematu zmieniona na prośbę autora Przez Tomgra, 18 Lipca 2022 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...