uSzanowankoo Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Nick: uSzanowankoo!Wiek: 25 latDlaczego ja mam otrzymać admina?: Jestem osobą ze sporym doświadczeniem jeśli chodzi o funkcję na którą się ubiegam. Staram się zawsze pomagać innym graczom i wchodzić na zgłoszenia innych graczy (czyt. zgłoszenia od BOTA z !zglos). Chciałbym pomóc obecnej administracji serwera w utrzymaniu porządku, gdyż serwer naprawdę czasami potrzebuje admina a nie ma możliwości, by inny wszedł na serwer. Doświadczenie w adminowaniu: Byłem wielokrotnie adminem na Hide and Seek, oraz major adminem na 1vs1 oraz serwer Only Mirage. Jak długo gram w CS:GO?: Gram od 2014 roku.W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Najczęściej jestem dostępny przez większość dnia. Link GT: * Klik *Znajomość SM: 6-7 / 10 Link do profilu Steam: * Klik *Mikrofon: Posiadam Mutacja głosu: PosiadamCzy przeczytałem regulamin Admina?: Znam 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#$Monster$# Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Tak kox ogar doswiadczenie przyda sie detektyw piesel pomoże 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Tak Ogar sm Doświadczenie fajny Pomocny miły 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIJO Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Jestem za przyjęciem ogarnięty, pomocny, miły, aktywny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulimek Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 tak, szefa trzeba przyjąć doświadczenie wiek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...