Ferdek Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Nick: (Na jakim grasz na serwerach) FerdekWiek: 17, za 2 miesiące 18Dlaczego ja mam otrzymać admina?: (Przekonaj nas, że jesteś odpowiednim kandydatem) Jest doświadczoną osobą na tym stanowisku, posiadam duże umiejętności w obsłudze SM. Jako człowiek jestem bardzo spokojny i opanowany. Jestem osobą cierpliwą, bezstronną i dążącą do określonego celu. Jestem bezkonfliktowy, kulturalny, zdyscyplinowany. Bardzo lubię nawiązywać nowe znajomości. Wydaję mi się, że jestem dojrzałą osobą, jak na taki młody wiek.Doświadczenie w adminowaniu: (Jaki czas się tym zajmujesz itp.) W CS:GO gram od dobrych 3/4 lat. W ciągu tego okresu, zdarzyło mi się kilka razy opiekować serwerem. Więcej godzin jednak przegrałem w cs 1.6 - co jeszcze bardziej świadczy o moich umiejętnościach. Jak długo gram w CS:GO?: 3/4 lataW których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Niestety, od tego tygodnia wróciły lekcje stacjonarne, więc moja obecność na serwerze będzie widoczna jedynie w godzinach 16-22. W weekendy cały dzień. Miejmy nadzieję, że wrócą zdalne, wtenczas aktywność będzie 10 razy większa.Link GT: (Ukazuje czas spędzony na serwerze, można podać maksymalnie 3 linki do GT) https://www.gametracker.com/player/Aleksander Jabłonowski/185.30.124.110:30040/ https://www.gametracker.com/player/[RAGE] Aleksander Jabłonowski/185.30.124.110:30040/ https://www.gametracker.com/player/[RAGE] Ferdek/185.30.124.110:30040/ Znajomość SM: (Skala określona w regulaminie sieci) 7/10Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/Ferdek69/ Mikrofon: (Tak/Nie) TakMutacja głosu: (Tak/Nie; Nie dotyczy kobiet) TakCzy przeczytałem regulamin Admina?: Jasna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucy Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 +wiek +sm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...