uSzanowankoo Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 Nick: uSzanowankoo!Wiek: 24 lataDlaczego ja mam otrzymać admina?: Jestem osobą bez konfliktową, która jest znana na serwerze Hide and Seek nie od dziś. Gram na tym serwerze od 2019 roku i znam wszystkie regulaminy oraz byłem niejednokrotnie adminem. Prawie nigdy nie było ze mną problemów na serwerze [1 bodajże skarga] i chętnie pomagam nowym graczom, gdyż takich jest ostatnio bardzo dużo i trzeba ich jak przytrzymać na serwerze zamiast zniechęcać do gry. Doświadczenie w adminowaniu: Admin HnS #2 [kilkukrotnie], Major admin 1vs1 oraz Mirage, UBT.Jak długo gram w CS:GO?: Gram w tą grę od 2014 roku.W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Obecnie jestem bez pracy więc to jest różnie Link GT: * Klik *Znajomość SM: 7/10Link do profilu Steam: * Klik *Mikrofon: Posiadam Mutacja głosu: PosiadamCzy przeczytałem regulamin Admina?: Oczywiście znam regulaminy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomsonek Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 Na tak Doświadczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karczmi Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 Na tak + Doświadczenie + SM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#$Monster$# Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 tak +wiek +doświadczenie +sm +miła pomocna osoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferdek Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 + Wiek + Aktywność + Doświadczenie Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...