Hemoglobina Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Nick: Hemoglobina Imię: Alex Wiek: 16 Doświadczenie w moderowaniu: Brak. To będzie mój pierwszy raz. Ile czasu poświęcam forum dziennie: Od godziny do kilku godzin zazwyczaj mam cały czas otwartą stronę w przeglądarce. Coś o sobie: Jestem Alex chodzę do technikum informatycznego o profilu e-sport (dowiedzialem się że jest o profilu e-sportowym dopiero 2 dni po rozpoczęciu tam nauki XD). Z natury jestem spokojnym człowiekiem i pomocnym jeśli trzeba. Głownie interesuje się muzyką oraz bawię się troche w programowanie i sourcemod. Co zrobiłeś dla ArenySkilla: Od około 3 lat jestem na serwerach areny i od 1,5 roku uczestniczę w życiu forum w tym czasie byłem Adminem Only mirage,JB,Mirage/Cache,Areny 1vs1 #2 [*] Major adminem serwera Retakes #2 UnBan team oraz Global Admin. Przez jakiś czas także tworzyłem serie FunFact w Hyde Park (teraz niestety sporadycznie tylko ) Kontakt: Discord,Ts3,Forum,Steam,Gadu-Gadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 +Alex +Warsaw City +Wiek +Ogarnięcie +Aktywność +Miły chłopaczek Jestem na tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikru Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 +Warsaw City +Alex Mason Tak 1 Brak sensownego argumentu czyli tak jakby jego brak, nie bawcie sie w takie cos Przez PiKe, 8 Lutego 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroxer Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 +egzotyczne imie +Warsaw City Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dover Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 +imię +warszawiak +ogarnięty +staż na arenie Tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...