inatimer Opublikowano 10 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2024 Nick: inatimer Imię: Grzesiek Wiek: 20 lat. Dlaczego ja mam otrzymać rangę Moderatora?: Jestem ambitnym oraz pracowitym chłopakiem, chciałbym dostać rangę Moderatora ponieważ bardzo lubię uczyć się nowych rzeczy, i sprawdzać się na wielu płaszczyznach, chciałbym żeby nasza sieć dalej się rozwijała. Doświadczenie w moderowaniu: Nie mam żadnego doświadczenia jako Moderator, ale bardzo szybko się uczę, można to dobrze zaobserwować po tym jak szybko dostawałem coraz bardziej odpowiedzialne rangi na serwerach. Ile czasu poświęcam forum dziennie: Codziennie rano, przy każdej okazji, czasami mam w tle odpalone, z założenia jako jeden z pierwszych widzę różne zmiany oraz wpisy, mam dość luźna pracę co umożliwia mi dość częste sprawdzanie najnowszych rzeczy. Coś o sobie: Koszykówka top of top jak coś. Tak jak już napisałem, jestem pracowitym chłopakiem, który stara się zawsze być najlepszym w tym co robi, może mi to nie zawsze wychodzi, ale się staram jak mogę, zawsze jestem pomocny i raczej miły dla ludzi. Co zrobiłeś dla ArenySkilla: Byłem opiekunem jailbreaka więc i bardzo duży wkład miałem w aktualizacje serwera, jako admin wygrywałem plebiscyty, robiłem bardzo dużo eventów, pomagałem trochę przy produkcji jb2 (w czerwcu), byłem adminem only mirage i pomagałem utrzymać serwer, zachęcałem ludzi do aktywności na forum i serwerach. Kontakt: Facebook, Discord, prywatny numer, teamspeak, Steam, forum 4 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wrobel Opublikowano 10 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2024 Jak na razie według mnie nie nadajesz się na Moderatora. - Brak kultury osobistej - nie miły - Odklejony "bez obrazy" - Obrażanie graczy - Słaba psycha Dodane na prośbę autora: 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...