Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. inatimer Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 (edytowane) Nick: inatimer Imię: Grzesiek Wiek: 19 lat. Dlaczego ja mam otrzymać rangę Moderatora?: Jestem ambitnym oraz pracowitym chłopakiem, chciałbym dostać rangę Moderatora ponieważ bardzo lubię uczyć się nowych rzeczy, i sprawdzać się na wielu płaszczyznach, chciałbym żeby nasza sieć dalej się rozwijała. Doświadczenie w moderowaniu: Nie mam żadnego doświadczenia jako Moderator, ale bardzo szybko się uczę, można to dobrze zaobserwować po tym jak szybko dostawałem coraz bardziej odpowiedzialne rangi na serwerach. Ile czasu poświęcam forum dziennie: Codziennie rano, przy każdej okazji, czasami mam w tle odpalone, z założenia jako jeden z pierwszych widzę różne zmiany oraz wpisy, mam dość luźna pracę co umożliwia mi dość częste sprawdzanie najnowszych rzeczy. Coś o sobie: Tak jak już napisałem, jestem pracowitym chłopakiem, który stara się zawsze być najlepszym w tym co robi, może mi to nie zawsze wychodzi, ale się staram jak mogę, zawsze jestem pomocny i raczej miły dla ludzi. Co zrobiłeś dla ArenySkilla: Jestem opiekunem jailbreaka więc i bardzo duży wkład mam w aktualizacje serwera, jako admin wygrywałem plebiscyty, robiłem bardzo dużo eventow, pomagałem trochę przy produkcji jb2 (w czerwcu), byłem adminem only mirage i pomagałem utrzymać serwer, zachęcałem ludzi do aktywności na forum i serwerach. (raczej większość osób wie co zrobiłem) Kontakt: Facebook, Discord, prywatny numer, teamspeak, Steam, forum, ogólnie mam dość aktywny kontakt z dużą ilością osób z areny. Edytowane 19 Kwietnia 2023 przez inatimer 1 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...