KIJO Opublikowano 2 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2023 Link do profilu steam: Steam Discord: KIJO#6745 Nick na serwerze: KIJO Dlaczego warto dać mi szansę?: (Przekonaj nas, że jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko) A więc warto dać mi szanse ponieważ mam doświadczenie jako admin, umiem wykryć cheatera, jestem aktywny na serwerze oraz jestem ogarniętą osobą. Doświadczenie: (Czy byłeś już gdzieś adminem? Jeżeli tak to przez jaki okres czasu) aktualnie mam admina na serwerze JB oraz byłem adminem arenek 1v1 przez kilka tygodni dopóki serwer nie umarł Od kiedy grasz w CS:GO?: Gram w csa od roku 2020 W których godzinach najczęściej można mnie spotkać na serwerze?: 14-22 Link GT: (Statystyki spędzonego czasu na serwerze, można podać maksymalnie 3 linki) Stare, nowe Znajomość SM: (Twoje umiejętności w SM według skali podanej niżej) 3/10 Mikrofon: (Tak / Nie) Tak Mutacja głosu: (Tak/Nie; Nie dotyczy kobiet) Tak Czy przeczytałem regulamin admina?: (Tak/Nie) Tak 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inatimer Opublikowano 2 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2023 na tak +wielokrotny admin +mily +ogarnia -kijec 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakajoko Opublikowano 2 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2023 na tak +kilka adminków +miły +coś nie coś potrafi -ja miałem 1 napisać podanie na OM ale ok niech ci będzie pozdrawiam cieplutko z @ inatimer z słonecznej choroszczy 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoProstuKsawery Opublikowano 2 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2023 Kijo jest bardzo w porządku i do pogadania i do pogrania , wielokrotnie był administratorem na tej wspaniałej sieci więc na pewno jego wspaniałe rączki przydadzą się i tu NA TAK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...