Grzechu Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 (edytowane) Nick: (Na jakim grasz na serwerach) Grzechu Wiek: już 17 ;DD 3 najlepsze prace: (Mogą być linki lub załączniki) https://imgur.com/a/Q7VvKC3 2 linki do zleceń: (Zlecenia na grafiki na naszym forum) https://forum.arenaskilla.pl/topic/20651-sygnatura-nitos/?tab=comments#comment-185570 https://forum.arenaskilla.pl/topic/20658-avatar/ Używany program: (Programy graficzne jakich używasz) PhotoScape X Doświadczenie w grafice: (Jaki czas się tym zajmujesz, pracowałeś gdzieś, itp.) Nie mam żadnego doświadczenia oprócz odpowiadania na zlecenia. Coś o sobie: (Opisz siebie, jakie masz cechy, co Ci pomaga w robieniu grafiki) Cześć jestem Hubert i mam 17 lat. Tutaj znany pod pseudonimem "Grzechu" lubię spędzać czas przed komputerem jak i po za nim. W wolnym czasie lubię sobie pograć w grę znajomymi i udać się na boisko popypać trochę w piłeczkę. Bardzo mi pomaga robieniu w grafikach to, że mogę komuś sprawić radość np. avatarem czy bądź też sygnaturą. Edytowane 3 Kwietnia 2022 przez Grzechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crayzies Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 można dać szanse, moim zdanie prace są ładnie i wiesz co zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heryod Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Prace że tak powiem *typowe" nie wyróżniają się. Ale mało grafików więc Na Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#$Monster$# Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Nie grafiki bes szału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...