th0nk Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Nick: th0nk Wiek: 15 (skończone) Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Gram na tym serwerze od 2 lat, pod różnymi nickami i nigdy nie otrzymalem gaga/bana etc. Doświadczenie w adminowaniu: Miałem kiedyś admina na serwerze znajomego, umiem się posługiwać komendami sourcemod Jak długo gram w CS:GO?: W CSGO gram od 2 lat, na aktualnym koncie (i jedynym, na którym grałem na tym serwerze) mam ponad 200 godzin W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Gram na serwerze w godzinach popołudniowych/wieczornych. Link GT: Po dołączeniu do gangu: https://www.gametracker.com/player/[FRAGI] th0nk key-drop.com/185.30.124.110:30040/ Przed: https://www.gametracker.com/player/th0nk key-drop.com/185.30.124.110:30040/ Znajomość SM: 5/10 Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/th0nkcs Mikrofon: Tak Mutacja głosu: Nie (Sam nie wiem dlaczego) Czy przeczytałem regulamin Admina?: Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolkaq Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Na Tak +wiek +sm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terminator Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 +wiek +gt -nie odzywasz sie Na tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopek Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 na nie - mutacja - sporo adminow 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzBucks_YT Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Na Nie Brak mutacji Nie przekonuje mnie to podanie 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karczmi Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Na nie -mutacja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...