Skocz do zawartości
Avgariat

Regulamin - 1.6 JailBreak

Rekomendowane odpowiedzi

Wstęp

  1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z kar za jego złamanie.
  2. Wchodząc na nasz serwer oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem.
  3. Wszystkie sprawy, których regulamin nie określa rozsądza Właściciel Serwera/Opiekun Serwera/Major Admin Serwera.
  4. Niektóre kwestie są uwzględnione w regulaminie wszystkich serwerów.

 

Zasady Ogólne

  1. Bezruch - Więzień może: skakać, kucać, ruszać myszką, bić pięścią, zmieniać czapki ale nie może chodzić - Strażnik nie musi odwoływać, odwołanie następuje po wydaniu polecenia np. "idziecie za mną".
  2. Na serwerze obowiązuje totalny bezruch:
    • Nie można ruszać myszką.
    • Nie można skakać, kucać oraz chodzić.
    • Można zmieniać czapki.
  3. Pierwsza reakcja: Strażnik wydaje polecenie np. kucnij - Więzień, który kucnie jako pierwszy wygrywa. Zakazuje się jednocześnie zabijania Więźniów na pierwszej reakcji - nawet jeśli przed pierwszą reakcją był totalny bezruch.
  4. Ostatnia reakcja: Strażnik wydaje polecenie np. podskocz - Więzień, który ostatni podskoczy przegrywa.
  5. W poleceniach nakaz przeważa nad zakazem.
  6. FreeKill - Zabicie Więźnia bez uzasadnienia.
  7. FreeDay - Wolny Dzień dla Więźnia.
  8. GunRoom - Pomieszczenie Strażników.
  9. Wejście Więźnia do pomieszczenia GunRoom liczy się z zabiciem go przez Strażnika. (GunRoom liczy się od podłogi, jeśli gracz wskoczy np. na fotel nie można go zabić).
  10. Jeżeli więzień ma broń i Strażnik widzący to nie zabija go w przeciągu 5-10 sekund, jest to traktowane jako pozwolenie na noszenie broni.
  11. Strzał ostrzegawczy tzw. karniak ~ 1-2 strzały w ciało Więźnia (Nie może on być wymierzony w głowę).
  12. Jeżeli Strażnik od początku rundy nie wyda poleceń do czasu 7:00, następuje FreeDay dla wszystkich Więźniów (Zmiana prowadzącego nie jest poleceniem).
  13. Prowokowanie Więźnia przez Strażnika (ciągłe podchodzenie lub bicie), może się wiązać zabiciem przez niego bez konsekwencji.
  14. Zakaz wchodzenia na tekstury mapy oraz spadania za nie.
  15. Używanie wulgaryzmów jest dozwolone, lecz z umiarem i nie kierowane w stronę graczy.
  16. Kategorycznie zakazuje się wykorzystywania wszelkich bugów serwera oraz mapy.
  17. Na serwerze obowiązuje zakaz umyślnego resetowania HP poprzez odpalenie Trybu Walki. Strażnik może to zrobić jedynie, gdy wymyślił sobie zabawę, w której obowiązkowo każdy musi mieć 100 HP.
  18. Zakaz dopisywania do nicku nazwy gangu, jeżeli się w nim nie jest.
  19. Jeżeli gang będzie posiadał wulgarną nazwę lub prefix zostanie on usunięty.
  20. Na serwerze dozwolone jest używanie SGSów, a także GSów, lecz obowiązuje kategoryczny zakaz używania ich na wszystkich zabawach, które są na serwerze (FreeDay dla wszystkich graczy także się w to wlicza).
  21. Wszystkie granaty są traktowane jako broń.
  22. Zakaz wyłudzania/ciągłego proszenia o szlugi/dolary.
  23. Krok przed cele to odległość maksymalnie trzech modeli postaci.
  24. Zakaz celowego nabijania szlugów, dolarów, misji, punktów xp potrzebnych do rangi, rankingu buntów oraz życzeń.
  25. Każdy Więzień podczas polecenia "Pozycja buntu" ma nakaz pozycji "Kucnij przytrzymaj", patrzenia się maksymalnie w dół oraz posiada "bezruch":
    • Pozycja buntu odwołuje wszystkie nakazy oraz zakazy.
    • Polecenie "Pozycja buntu" jest ważne tylko i wyłącznie wtedy gdy wyda je prowadzący.
    • Polecenie "Pozycja buntu" może zostać wypowiedziane tylko jeśli jakiś gracz się zbuntuje.
  26. Jeżeli SVIP/VIP może samodzielnie wskoczyć lub wyskoczyć z danego miejsca, nie jest to uznawane za tekstury (np. dach na jail_facebook).
  27. Zakaz podpowiadania przez say_team:@ (U@) oraz wszelakie komunikatory (TeamSpeak3, Discord, Messenger itp.).
  28. Zakaz kampienia/leczenia się na pojedynkach.
  29. Ruletki używa się na własną odpowiedzialność. Administracja nie ma obowiązku ożywiać gracza.
  30. Jeżeli Duszek chce uczestniczyć w prowadzeniu - Strażnik mu nakazuje czapkę jaką ma nosić do końca rundy.


Zasady Strażnika

  1. 1 CT przypada na 5 TT (2 CT = 10 TT itd.)
  2. Do CT wchodzi jedynie osoba znająca zasady gry, z mikrofonem i po mutacji.
  3. Strażnik nie musi informować o zasadach, że wejście do GunRoom'a/posiadanie broni jest równoznaczne z zabiciem.
  4. Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
  5. Jeśli Strażnik widzi Więźnia bijącego ucieczkę ma prawo go zabić.
  6. Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy (musi mówić powoli i wyraźnie).
  7. Podczas FreeDay'a Strażnik może kampić i zajmować jedno wybrane pomieszczenie, ale musi być tam szybciej niż Więźniowie.
  8. Gdy Strażnik popełni FreeKill'a i nie ma żadnego Admina, który może danego gracza ożywić, Strażnik ma obowiązek dać w następnej rundzie FreeDay'a/Duszka zabitemu Więźniowi (Jeżeli w następnej rundzie trwa zabawa, przekłada się to na następną rundę).
  9. Gracz nie może być na dwóch mapach z rzędu w CT - chyba że nie ma żadnej chętnej osoby lub Admin wyrazi na to zgodę.
  10. Każde polecenie wydane przez Strażnika musi być odliczone od 3 (lub wyższej) do 0. W przypadku gdy tego nie zrobi i zabije Więźnia, jest to FreeKill.
  11. Zabrania się faworyzacji Więźniów - każdy jest traktowany równo.
  12. Każda odbyta zabawa przez Strażnika (np. pierwsza/ostatnia reakcja) musi zostać rozpoczęta i zakończona (W przypadku trwania pierwszej reakcji, aby rozpocząć ostatnią, trzeba zakończyć pierwszą).
  13. Strażnik ma prawo nadać maksymalnie 3 nakazy lub zakazy, które łączą się i nie przekraczają liczby: 3.
  14. Strażnik może nakazać noszenia maksymalnie jednej czapki.
  15. Jedyną komendą na odwołanie wszystkich zakazów i nakazów jest "Odwołuje wam wszystkie nakazy i zakazy" (nie ma czegoś takiego jak "Odwołuje wam wszystko").
  16. Wpisywanie kill'a lub zabijanie się w inny sposób na zabawie, życzeniu jest równoznaczne z banem.
  17. Zakazuje się celowego wyrzucania broni w niedostępne miejsca dla Więźniów.
  18. Strażnik nie może blokować wejścia do pomieszczenia GunRoom.
  19. Strażnik nie może zabronić używania podwójnego lub potrójnego skoku a także przywilejów SVIP'a/VIP'a.
  20. Zakaz wystrzeliwania amunicji z broni, chyba że broń została podniesiona wcześniej przez Więźnia.
  21. Strażnik ma obowiązek powtórzyć polecenia, gdy Więźniowie o to proszą.
  22. Strażnik nie ma prawa przeszkadzać Więźniowi w życzeniu (np. zamykać go w terrarium).
  23. Jeżeli prowadzący się zmieni lub zginie, wszystkie wydane przez niego polecenia odwołują się.
  24. Jeśli Więzień wybierze jako życzenie "bezruch", Strażnik ma obowiązek powiedzenia gdzie się znajduje.
  25. Zakaz resetowania mapy przez Strażnika tj. wychodzenie z CT, gdy jesteś ostatnim Strażnikiem.
  26. Strażnik nie może wydawać mylących poleceń np. Podskocznia zamiast Podskocz itp.
  27. Zakaz używania komendy "/losuj" w celu wylosowania Więźnia do zabicia.
  28. Zakaz dawania FreeDay'a/Duszka osobie która się na to nie zgodziła lub jest buntownikiem.
  29. Zakaz włączania Trybu walki (tzw. box):
    • W celach.
    • Podczas buntu.
    • Bez wcześniejszej zapowiedzi.

 


Zasady Więźnia

  1. Więzień musi wykonywać tylko polecenia wydane przez prowadzącego.
  2. Ostatni więzień ma życzenie, jeśli wcześniej się nie zbuntował.
  3. Jeżeli Więzień nie wykonuje poleceń lub się buntuje, może zostać zabitym przez Strażnika.
  4. Zbyt bliskie podchodzenie do Strażnika może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co Wiezień może zostać zabity.
  5. Wiezień ma zakaz zabijania swoich współtowarzyszy przy użyciu pojazdów, czy też przycisków.
  6. Więzień ma zakaz bugowania życzenia, czyli zabijania Strażników po czym wybranie życzenia.
  7. Jeżeli Więzień zostanie ożywiony przez Admina, nie może on zbuntować się przed dołączeniem do grupy.
  8. Jeżeli prowadzący myli kolor linii, Więźniowie wracają do miejsca ostatnich poleceń i mają bezruch.
  9. FreeDay ma zakaz przeszkadzania i utrudniania rozgrywki (klikanie klawiszy, zamykanie pomieszczeń, blokowanie, podchodzenie pod celownik, itp.)
  10. Ostatni Więzień który nie wybierze życzenia "/lr", a uderzy Strażnika musi liczyć się z tym, że może zostać zabity przez Strażnika (Będzie uznawane to za próbę buntu).
  11. Podczas przeszukiwania: Więzień musi być odwrócony plecami do Strażnika.


Zasady Zabaw

  1. Obowiązuje zakaz kampienia na zabawach, chyba że taka zabawa tego wymaga.
  2. Czas kampienia może wynosić maksymalnie 25 sekund na dane pomieszczenie, w którym gracz się znajduje.
  3. Używanie pojazdów na zabawach jest zabronione (oprócz FreeDay'a).
  4. Zakazuje się leczenia na zabawach (oprócz FreeDay'a).
  5. Grupy na zabawach mogą być maksymalnie 2-osobowe (nie dotyczy KillDay PRO - na tej zabawie dozwolone są 3 osoby w drużynie oraz Wojny Gangów - na tej zabawie ilość osób w grupie jest zależna od koloru Gangu).
  6. Zakaz zawierania sojuszy z graczami innego koloru na zabawie Wojna Gangów.
  7. Sojusze są dozwolone od 6 Więźniów na serwerze.
  8. Strażnik ma zakaz dawania zabawy po buncie.
  9. Strażnik ma zakaz dawania zabawy po zabawie, na przykład jeżeli we środę była Wojna Gangów, to we czwartek nie może być KillDay PRO.


Zasady Życzeń

  1. Życzenia, które będą wymagały użycia komend przeznaczonych dla Admina nie będą spełniane.
  2. Strażnik nie musi się zgadzać na wszystkie życzenia Więźniów.
  3. Życzenie musi być realne do realizacji, oraz zgodne z regulaminem serwera.
  4. Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
  5. Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza.
  6. Więzień nie może prosić o wykonanie życzenia typu: Zaśpiewaj X godzinną piosenkę, odrób osobie X pracę domową itp.
  7. Więzień nie może prosić o przelanie mu X ilości szlugów/dolarów jako ostatnie życzenie.
  8. Więzień może wybrać pojedynek oraz dać do niego warunek, że jeżeli wygra chce zabawę lub FreeDay'a, tylko wtedy gdy prowadzący się na to zgodzi.
  9. Jeżeli Więzień powie, że wygra w pojedynku nie określając liczy osób z iloma ma wygrać, zobowiązany jest on do pokonania wszystkich z drużyny Strażników.
  10. Życzenie obowiązuje tylko w następnej rundzie. W przypadku gdy jest to ostatnia runda mapy życzenie traci ważność.


Zasady Admina

  1. Admin ma obowiązek posiadać identyczny nick do tego, który podał w podaniu.
  2. Admin ma obowiązek pilnować porządku na serwerze.
  3. Admin ma prawo ożywić gracza, gdy Strażnik popełni FreeKill'a.
  4. Ożywianie graczy non stop jest dozwolone tylko na FreeDay'u.
  5. Wszelkie zabawy uprawnieniami będą wiązały się z konsekwencjami.

 

 

Ważne linki:

-> Główny regulamin wszystkich serwerów.

-> Regulamin Adminów.

-> Taryfikator banów.

  • Lubię to! 4
  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja. Zasdady ogólne, pkt 3 i 19.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja. Zasdady ogólne, pkt 20.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja całego regulaminu.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, raveN napisał:

Aktualizacja całego regulaminu.

by @ DUDUS

  • Lubię to! 2
  • Haha! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja - Zasady strażnika pkt. 25, 28, 29

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności