ReXon Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Nick: ReXonWiek: 18Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Jestem starym Graczem Areny. Posiadałem już parę razy admina na tej serwerowni, Chciałem pomóc obecnym adminom w ogarnianiu porządku na serwerze. Myślę że jako stary gracz i były admin dam sobie z tym radę Doświadczenie w adminowaniu: Były Admin Drv1 x2/ były admin Jb#2/ były admin jb#1/ były admin nie istniejącej już serwerowniJak długo gram w CS:GO?: trudno stwierdzić ponieważ miałem długie przerwy ale gram mniej więcej od 3-4 latW których godzinach najczęściej gram na serwerze?: z racji aktualnego nie posiadania żadnej pracy Gram po godzinie 14 zależnie od chęci ale najczęściej gram wieczorami Link GT: LINK GTZnajomość SM: 4/10Link do profilu Steam: LINK STEAMMikrofon: Tak Mutacja głosu: TakCzy przeczytałem regulamin Admina?: Tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
realfejmior Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 ta +doświadczenie +ogarek +wiek +sm -3 dni aktywnosci tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvba Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 ta +ogar +wiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rastafari Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Jak najbardziej na , - Jesteś ogarnięty - Wiek - Doświadczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakajoko Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Na Tak +codziennie cie widzę na serwerze wiec z aktywnoscia nie bedzie problemu +ogarniasz +miałeś admina +wiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...