Skocz do zawartości
Grzechu

Fragmovie Grzech#1

Rekomendowane odpowiedzi

Hej zapraszam na fragmovie zmontowane @ makson. Część nagrana naszym Only Mirage :) 

  • Lubię to! 1
  • Haha! 1
  • Kocham to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zajebiste fragmovie zajebistego gracza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogolnie git ale lepiej wyrenderowac w vegasie 1080p jest slaba jakosc aktualnie + podczas monotawania wyciszyc cs bo ludzie gadaja 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech gadają, chłopie w tle słychać Uszanowanka B) 

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne przejścia :3

Aby na końcu mnie słyszymy.. i dobrze że to nie jest coś z wersji "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UCIEEEKAAAAMYY XD"

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale bocik

  • Smutne. 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, #$Monster$# napisał:

ale bocik

jak zwykle jakiś hejter do tego boostowany supremek XDD

 

Komentarze w filmie włączone jakby chciał ktoś coś ciekawego napisać :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pieknie grzechu <3

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, chaku napisał:

ogolnie git ale lepiej wyrenderowac w vegasie 1080p jest slaba jakosc aktualnie + podczas monotawania wyciszyc cs bo ludzie gadaja 

nie dało się lepiej bo bardziej byłoby zlagowane to fragmovie, dlatego ze klipy były nagrane w 30 fpsa + 720p

3 godziny temu, uSzanowankoo napisał:

Fajne przejścia :3

Aby na końcu mnie słyszymy.. i dobrze że to nie jest coś z wersji "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UCIEEEKAAAAMYY XD"

fajne przejścia bo wiadomo kto robił 🙋‍♂️😎

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tylko jedno można powiedzieć 

KOXIK i TYLE ;)

Edytowane przez Wrobel
  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, makson napisał:

nie dało się lepiej bo bardziej byłoby zlagowane to fragmovie, dlatego ze klipy były nagrane w 30 fpsa + 720p

 

dlatego w csie nagrywajcie nvidia geforce experience a nie obsem !!!

  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nagrywam obsem i nie mogę nagrywać tym bo mnie zjesz

1 godzinę temu, chaku napisał:
 

dlatego w csie nagrywajcie nvidia geforce experience a nie obsem !!!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fragmovie powinno pokazywać jakieś fajne akcje a nie jak łamiesz sobie ręce próbując przeciwnika trafić. W środowisku goldów może nawet spoko fragmovie :D (ps filmy w 16:9 lepiej się ogląda)

  • Haha! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Australia napisał:

Fragmovie powinno pokazywać jakieś fajne akcje a nie jak łamiesz sobie ręce próbując przeciwnika trafić. W środowisku goldów może nawet spoko fragmovie :D (ps filmy w 16:9 lepiej się ogląda)

XDDD nie wiem o czym do mnie mówisz patrząc na to że potrzebowałeś pomocy swojego chłopaka tortura żeby z takiego golda wyjść. Do tego mówisz mi, że łamie sobie palce gdy sam masz palce powykręcane w drugą stronę jak halibut morski. +Polecam wyjść na dwór bo 78h w tyg to nic nie świadczy dobrze. B) 

 

*Dzięki za warmika* B) 

  • Haha! 1
  • Kocham to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre Grzesiu

DOBRE!!!

  • Haha! 1
uSzanowankoo,

Usuwam nie potrzebną treść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie grzechu oby tak dalej <3

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności