Skocz do zawartości
Yamakashi

[CS:GO] pVip - Advanced Vip System

Rekomendowane odpowiedzi

Opis:

  • System pozwala nam na wprowadzenie na serwer dodatkowych grup, które będą specjalnie uprzywilejowane.

 

Ustawienia ogólne:

Spoiler
  • Tag na czacie przed wiadomością
  • Tag w menu
  • Możliwość włączenia otrzymywania bonusów za zabijanie sojuszników (Deathmatch Mode)
  • Zablokowanie kupna hełmu w 1 rundzie.

 

Ustawienia menu z wyborem broni:

Spoiler
  • Dla jakiej drużyny ma być dostępna broń
  • Dla jakiej flagi ma być dostępna broń
  • Dodawanie własnych bronii do menu wyboru

 

Lista funkcji grup:

Spoiler
  • Przypisanie flagi, pod którą ma być dostępna dana grupa.
  • Przypisanie drużyny do grupy. (Tylko dla tej drużyny będą działały jej bonusy)
  • Możliwość włączenia Double Jumpa oraz indywidualne wyłączenie go przez gracza (!dj)
  • Ustawienie tagu w tabeli oraz na czacie. (System automatycznie wykryje z jakiego chat processora korzystamy na serwerze)
  • Ustawienie maksymalnej ilości HP
  • Dodatkowe HP przy spawnie
    • Od której rundy ma działać
  • Dodatkowe $ przy spawnie
    • Od której rundy ma się je dostawać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za zabójstwo i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za Headshota i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za asystę i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za podłożenie bomby
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie
  • Dodatkowe $ za rozbrojenie bomby
    • Od której rundy ma działać 
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za uratowanie zakładnika
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za bycie MVP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za zabójstwo z  noża i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za zabójstwo z granatu i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za zabójstwo z zeusa i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Dodatkowe $ za zabójstwo z noscope i HP
    • Od której rundy ma działać
    • Czy ma być powiadomienie na czacie.
  • Darmowy Kevlar
    • Ilość kevlara
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowy hełm 
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe HE 
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe Flashe
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe Smok'i
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe strzykawki 
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe Molotovy
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe granaty taktyczne (WH)
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe śnieżki
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowa tarcza
    • Od której rundy ma dostawać
  • Darmowe wabiki
    • Od której rundy ma dostawać
  • Grawitacja gracza
    • Od której rundy ma działać
  • Szybkość gracza
    • Od której rundy ma działać
  • Darmowy Defuser
    • Od której rundy ma dostawać
  • Ilość uleczeń pod !heal
    • Od której rundy ma dostawać
    • Ile HP ma przywracać 1 uleczenie
  • Menu karabinów i pistoletów (Z możliwością zapamiętania ostatniego zestawu broni)
    • Od której rundy ma się wyświetlać (Oddzielnie karabiny i pistolety)
  • Widzialność gracza
    • Od której rundy ma działać
  • Obrażenia zadawane przez gracza w %
    • Od której rundy mają działać
  • Obrażenia otrzymywane od innych graczy w %
    • Od której rundy mają działać.
  • Obrażenia otrzymywane od upadku w %
    • Od której rundy mają działać
  • Powitanie oraz pożegnanie w HUD
    • Pozycja Hudu X
    • Pozycja Hudu Y
    • Kolor czerwony
    • Kolor zielony
    • Kolor niebieski
  • Powitanie oraz pożegnanie na czacie
  • Szansa na respawn w %
    • Od której rundy ma działać

 

Konfiguracja:

  • Wszystko konfiguruje się poprzez plik .cfg, który utworzy się w addons/sourcemod/configs/pPlugins/ . Poniżej wrzucam defaultowy plik konfiguracyjny.
Spoiler

"Pawel Vip - Config"
{
	"Ustawienia"
	{
		"Deathmatch_Mode"		"0"				// Tryb każdy na każdego (Bonusy działają za zabijanie sojuszników)  1 - Tak | 0 - Nie
		"Disable_Buy_Helmet_First_Round"	"1"	// Czy zablokować możliwośc kupna hełmu w 1 rundzie? 1 - Tak | 0 - Nie
		"Menu_Tag"				"PluginyCS.pl"	// Tag wyświetlany w menu 
		"Chat_Tag"				"{orange}PluginyCS.pl {grey}»{default}"	// Tag wyświetlany przed wiadomością na czacie
	}
	"Menu Broni"
	{
		"Karabiny"
		{
			"AK-47"	// Nazwa wyświetlana w menu 
			{
				"Weapon"		"weapon_ak47"	// Entity, które mamy otrzymać
				"Team"			"0"				// Dla jakiej drużyny broń ma być dostępna	(0 - Każda | 2 - TT | 3 - CT)
				"Flags"			"o" 			// Flagi, dla których broń ma być dostępna (Zostaw puste, jeżeli dla każdej grupy)
			}
			"M4a1-S"
			{
				"Weapon"		"weapon_m4a1_silencer"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"M4a4"
			{
				"Weapon"		"weapon_m4a1"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"galilar"
			{
				"Weapon"		"weapon_galilar"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"Famas"
			{
				"Weapon"		"weapon_famas"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
		}
		"Pistolety"
		{
			"USP"
			{
				"Weapon"		"weapon_usp_silencer"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"Glock"
			{
				"Weapon"		"weapon_glock"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"Deagle"
			{
				"Weapon"		"weapon_deagle"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"Revolver"
			{
				"Weapon"		"weapon_revolver"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
			"Fiveseven"
			{
				"Weapon"		"weapon_fiveseven"
				"Team"			"0"
				"Flags"			"o"
			}
		}
	}
	"Grupy"
	{
		"VIP"
		{
			"flags"						"o"	// Flagi, które musi posiadać gracz, aby otrzymać daną grupę.
			"team"						"0" // Dla jakiej drużyny mają działac bonusy (0 - Każda | 2 - TT | 3 - CT)
			"Double_Jump"				"1" // Czy grupa ma posiadać Double Jumpa	( 1 - Tak | 0 - Nie)
			"Table_Tag"					"[ VIP ] "	// Tag w tabeli (Zostaw puste jeżeli ma nie mieć)
			"Chat_Tag"					"{lime}[ VIP ]"	// Tag na czacie (Zostaw puste jeżeli ma nie mieć)
			"Max_Hp"					"130"	// Maksymalna ilość HP  (100 - Domyślnie)
			"Extra_HP_Spawn"			"10"	// Dodatkowe HP przy spawnie (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Spawn_Round"		"2"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Spawn"			"100"	// Dodatkowe $ przy spawnie	(0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Spawn_Round"	"2"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Moeny_Spawn_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Kill"			"100"	// Dodatkowe $ za zabójstwo	(0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Kill_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Kill_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Kill_Hs"		"100"	// Dodatkowe $ za Headshota (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Kill_Hs_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Kill_Hs_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Assist"		"100"	// Dodatkowe $ za asystę (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Assist_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Assist_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Plant"			"100"	// Dodatkowe $ za podłożenie bomby (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Plant_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Plant_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Defuse"		"100"	// Dodatkowe $ za rozbrojenie bomby (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Defuse_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Defuse_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Hostage"		"100"	// Dodatkowe $ za uratowanie zakładnika (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Hostage_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Hostage_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Mvp"			"100"	// Dodatkowe $ za bycie MVP (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Mvp_Round"		"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Mvp_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Knife"			"100"	// Dodatkowe $ za zabójstwo z noża (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Knife_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Knife_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Grenade"		"100"	// Dodatkowe $ za zabójstwo z granatów (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Grenade_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać 
			"Extra_Money_Grenade_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Zeus"			"100"	// Dodatkowe $ za zabójstwo z zeusa (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Zeus_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Zeus_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Money_Noscope"		"1"		// Dodatkowe $ za zabójstwo z noscope (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_Money_Noscope_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_Money_Noscope_Info"	"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Kill"				"1"		// Dodatkowe HP za zabójstwo (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Kill_Round"		"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Kill_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Kill_Hs"			"2"		// Dodatkowe HP za Headshota (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Kill_Hs_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Kill_Hs_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Assist"			"1"		// Dodatkowe HP za asystę (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Assist_Round"		"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Assist_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Knife"			"3"		// Dodatkowe HP za zabójstwo z noża (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Knife_Round"		"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Knife_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Grenade"			"2"		// Dodatkowe HP za zabójstwo z granatu (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Grenade_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Grenade_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Zeus"				"3"		// Dodatkowe HP za zabójstwo z zeusa (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Zeus_Round"		"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Zeus_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Extra_Hp_Noscope"			"1"		// Dodatkowe HP za zabójstwo z nosocpe (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Extra_HP_Noscope_Round"	"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Extra_HP_Noscope_Info"		"1"		// Powiadomienie na czat ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Enable_Kevlar"				"1"		// Darmowy Kevlar ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Kevlar_Amount"				"100"	// Ilość Kevlara 
			"Kevlar_Round"				"2"		// Od której rundy ma dostawać
			"Enable_Helmet"				"1"		// Darmowy Hełm ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Helmet_Round"				"2"		// Od której rundy ma dostawać
			"Hegrenade_Amount"			"1"		// Ilość darmowych granatów (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Hegrenade_Round"			"2"		// Od której rundy ma dostawać
			"Flash_Amount"				"1"		// Ilość darmowych flashy (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Flash_Round"				"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Smoke_Amount"				"1"		// Ilość darmowych smoke (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Smoke_Round"				"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Molotov_Amount"			"1"		// Ilość damrowych molotovów (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Molotov_Round"				"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Healthshot_Amount"			"1"		// Ilość darmowych strzykawek (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Healthshot_Round"			"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Tagrenade_Amount"			"0"		// Ilość darmowych granatów WH  (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Tagrenade_Round"			"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Snowballs_Amount"			"0"		// Ilość darmowych śnieżek (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Snowballs_Round"			"1"		// Od której ma dostawać 
			"Enable_Shield"				"0"		// Darmowa tarcza ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Shield_Round"				"2"		// Od której rundy 
			"Decoy_Amount"				"0"		// Ilość darmowuch wabików (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Decoy_Round"				"1"		// Od której rundy
			"Gravity_Amount"			"1.0"	// Grawitacja gracza ( 1.0 - Podstawowa )
			"Gravity_Round"				"1"		// Od której ma dostawać
			"Speed_Amount"				"1.0"	// Szybkość gracza ( 1.0 - Podstawowa )
			"Speed_Round"				"1"		// Od której rundy ma dostawać
			"Enable_Defuser"			"1"		// Darmowy Defuser ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Defuser_Round"				"1"		// Od której rundy ma dostawać 
			"Heals_Amount"				"2"		// Liczba apteczek pod sm_heal (0 - jeżeli ma nie dostawać)
			"Heals_Round"				"1"		// Od któej rundy ma dostawać
			"Heals_Value"				"10"	// Za ile HP mają leczyć
			"Enable_Primary_Weapon_Menu"	"1"	// Czy ma się wyświetlać menu z karabinami ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Primary_Weapon_Menu_Round"		"4"	// Od któej rundy ma się wyświetlać
			"Enable_Secondary_Weapon_Menu"	"1"	// Czy ma się wyświetlać menu z pistoletami ( 1 - Tak | 0 - Nie )
			"Secondary_Weapon_Menu_Round"	"2"	// Od której rundy ma się wyświetlać
			"Visibility_Amount"			"255"	// Widzialność gracza ( 255 - Podstawowa )
			"Visibility_Round"			"1"		// Od której rundy ma się zmieniać
			"Damage_Give_Percent"		"100"	// Obrażenia zadawane przez gracza w % (100 - Normalne)
			"Damage_Give_Round"			"1"		// Od której rundy mają działać
			"Damage_Take_Percent"		"100"	// Obrażenia otrzymywane przez gracza w % (100 - Normalne)
			"Damage_Take_Round"			"1"		// Od której rundy mają działac 
			"Damage_Fall_Percent"		"100"	// Obrażenia otrzymywane od upadku w % (100 - Normalne)
			"Damage_Fall_Round"			"1"		// Od któej rundy mają działać 
			"Welcome_Hud"				"Na serwer wbija » {GROUP} {NAME} «"	// Przywitanie w hud 
			"Goodbye_Hud"				"Z serwera wychodzi » {GROUP} {NAME} «" // Pożegnanie w hud 
			"Hud_Position_X"			"-1.0"	// Pozycja Hudu X
			"Hud_Position_Y"			"-0.9"	// Pozycja Hudu Y 
			"Hud_Color_Red"				"0"		// Kolor czerwony
			"Hud_Color_Green"			"255"	// Kolor zielony
			"Hud_Color_Blue"			"255"	// Kolor niebieski
			"Welcome_Chat"				"{orange}*******************\n {default}• {orange}{GROUP} {lime}{NAME}{default} wbija na serwer.\n{orange}*******************"	// Przywitanie na czat
			"Goodbye_Chat"				"{orange}*******************\n {default}• {orange}{GROUP} {lime}{NAME}{default} wychodzi z serwera.\n{orange}*******************" // Pożegnanie na czata 
			"Respawn_Percent"			"0"		// Szansa na respawn w %
			"Respawn_Round"				"1"		// Od której rundy ma działać
		}
	}
}

 

 

Instalacja:

  • Zawartość folderu pVip - Pack wrzucamy na FTP do folderu /csgo/addons/sourcemod/

 

Kontakt:

 

Download:

  • Kocham to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny plugin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dobry Plugin, do tego plik cfg, wow. Dobra robota Paweł!

Edytowane przez Natsukele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kozacki plugin :pepeOK:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności