Grzechu 192 Napisano 10 Lutego (edytowane) Jestem amatorem w takie rzeczy :/// Edytowane 10 Lutego przez Grzechu 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToruT 343 Napisano 10 Lutego nawet git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zerdix 74 Napisano 10 Lutego Mi tam prace się podobają, bo mają coś fajnego w sobie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikus 192 Napisano 10 Lutego kox 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeLkOr_PogU 25 Napisano 10 Lutego ale ze mojaj zarąbistej sygnatury nie wstawiles :O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malibu 17 Napisano 10 Lutego pog Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastafari 213 Napisano 10 Lutego ok zrob mi avatar jakis @ Grzechu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pepcio 129 Napisano 10 Lutego fajne prace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
satur 100 Napisano 10 Lutego widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xzy 126 Napisano 10 Lutego ok jest 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monv 42 Napisano 10 Lutego bardzo w porzadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malcuch 579 Napisano 10 Lutego (edytowane) Pierwsza i ostatnia grafika jest mega spoko Edytowane 10 Lutego przez malcuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzechu 192 Napisano 12 Lutego Kolejny awatar tym razem dla @ Siwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach