Skocz do zawartości
Emeryt_soonky

Moderator [Odrzucone] Podanie na moderatora

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: (Na jakim grasz na serwerach): Snooky | ArenaSkilla.pl - Deathrun v2
Imię: Oskar
Dlaczego ja mam otrzymać rangę Moderatora?: (Przekonaj nas, że jesteś odpowiednim kandydatem) Posiadam mutacje, jestem dojrzały i gotowy do otrzymania roli moderatora, sądzę że nie będzie źle, sami to zauważycie że naprawdę dobrze mi idzie. 
Doświadczenie w moderowaniu: (Jaki czas się tym zajmujesz, z jakimi silnikami pracowałeś, itp.): Nie będę opowiadał jaki to ja nie jestem dlatego: Nie mam dużego doświadczenia, lecz każdy człowiek musi się czegoś nauczyć, dlatego chciałbym spróbować swoich sił, jestem ambitny i zawsze gotowy do pracy, na platformach typu: FiveM, jestem developerem, umiem różne rzeczy, cheaterów na luzie łapie.
Ile czasu poświęcam forum dziennie: Jestem w stanie poświęcać wiele czasu. Ponad 8h dziennie
Coś o sobie: (Opisz siebie, jakie masz cechy): Jestem Miły, ambitny, zawsze gotowy do pilnowania serwera, doświadczony.
Co zrobiłeś dla ArenySkilla: Nie wiele, lecz zawsze gralem i bawilem sie z graczami na serwerze ;D
Kontakt: (Konkretne numery komunikatorów przez które można się z Tobą skontaktować): Discord: Snooky | Aka Tinder#1337 | Narazie jedynie to.

• Haha! 1
PiKe,

+jeszcze złamałeś regulamin forum (pewnie go nie czytałeś nawet bo świeżo konto założone)

2. Nie można używać w swoich wypowiedziach koloru czerwonego oraz zielonego. Wyjątkiem od tego są Użytkownicy posiadający odpowiednie rangi (Kolejno Właściciel Sieci/Opiekun Serwera/Major Admin Serwera oraz Moderatorzy). 

//poprawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Aplikant musi posiadać na swoim koncie co najmniej 150 napisanych postów.

Aplikant musi być aktywny na Forum.

+

Moderator [2/2]
 Początkujący Moderator [2/2]

brak miejsc

Aplikacja została odrzucona.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.