Skocz do zawartości
Płatność PSC została wstrzymana :< Czytaj więcej.. ×

Tarot

Użytkownik

Reputacja

12 Na dobrej drodze

1 obserwujący

Social Media

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Typ Grafiki:Avatar Tematyka:Karty Wymiary:Na Steam Oraz Forum Kolorystyka:Ciemna Napis/y:Tarot (na srodku avataru) Inne uwagi:Nic wiecej
  2. Tarot

    [Odrzucona]Skarga

    "dostałem bana na tydzien wbiłem 1raz na mk" Osobiście widzialem gracza na 4 MK szampan sika,Cipek123,SYLAS, MY MAIN SYLAS
  3. "a często na serwerze nie ma admina" żartujesz sobie? Juz nie raz wyzywales graczy na czacie lub u@ kiedy juz miałeś gaga Nie!
  4. +chęci +doświadczenie +brak grafików Na Tak!
  5. Tarot

    [Przyjęte] Podanie D:

    +sm +aktywność +wiek Oczywiscie na Tak
  6. Link do steam: https://steamcommunity.com/id/bumbumlel/ Link do steam oskarżonego: https://steamcommunity.com/id/Jokerekeek Nick oskarżonego: KOR0!#POWAGA Opis sytuacji: Gracz od pewnego czasu wyzywał mnie ale tylko przeważnie w godzinach 23:00-2:00 zgadujac dlatego bo kazdy admin śpi Serwer: Deathrun V1 Dowody: deathrun_nicemap_cat 20 marca 24:00, deathrun_ecliptic 23:20 18 marca
  7. Nick: ◇Tarot◇ Wiek: 15 Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Już nie raz widziałem jak jakiś gracz wyzywał/gadał bez mutacji lub prosił o kredyty przez dłuższy czas ewentualnie skracał lub odbijał się/wchodził na tekstury na serwerze gram większość czasu i przeważnie nawet o godzinach 1:00-2:00 jeżeli mam czas Doświadczenie w adminowaniu: Cs 1.6 Sie nie liczy wiec niestety żadne Jak długo gram w CS:GO?: 5lat W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Weekend:11:00-2:30 Tydzień:15:00-22:00 Link GT: 1.https://www.gametracker.com/player/◇Tarot◇/185.30.124.110:30000/ 2.https://www.gametracker.com/player/[RANK] ◇Tarot◇/185.30.124.110:30000/ 3.https://www.gametracker.com/player/[RANK] ♤Paulinka♤/185.30.124.110:30000/ Znajomość SM: 2/10 Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/bumbumlel/ Mikrofon: Tak Mutacja głosu: Tak Czy przeczytałem regulamin Admina?: Tak
  8. Tarot

    [Odrzucona]Skarga

    Chce tylko dodac ze w pewnym stopniu kopek nadużywał mikrofonu
  9. Tarot

    [Przyjęte] Podanko

    +- aktywność (i dengu) Na nie
  10. +aktywność +wiek +sm Na tak
  11. Slyszalem ze ma 12 lat +sm +-aktywnosc Na nie
  12. Jestem za unbanem gracz dostał bana na 2 dni tylko dlatego ze wbił na serwer 10min za wcześnie Ban za nic
  13. Tarot

    [Odrzucona]Skarga

    Ja to bym degrada za bana za nic oraz wprowadzanie gracza w błąd
  14. Na Tak! +wiek +aktywność Spoko czlowiek pomocny i ogarnięty;)
  15. Nick: ♤Paulinka♤ Wiek: 15 Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Już nie raz widzialem jak jakiś gracz skrócił lub kogoś wyzwał(ja święty nie jestem) oczywiscie bez żadnych konsekwencji i nie powiem jest to troszke irytujące uważam ze nie był bym złym adminem ponieważ:podstawy ogarniam oraz jestem często na serwerze. Jestem znany przez sporą ilosc graczy nie tylko z tej dobrej strony ale nie oznacza to ze nie mozna dać mi szansy. Mam nadzieje ze moje podanie zostanie rozpatrzone w pozytywny sposob i dostane szanse pilnowania porządku serwera. Doświadczenie w adminowaniu: Cs 1.6 sie nie liczy i tak mało z tego pamietam wiec żadne. Jak długo gram w CS:GO?: 5lat W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: Weekend:11:00-2:30 Tydzień:15:00-22:00 Link GT: 1. https://www.gametracker.com/player/♤Paulinka♤/185.30.124.110:30000/ 2. https://www.gametracker.com/player/[RANK] ♤Paulinka♤/185.30.124.110:30000/ 3. https://www.gametracker.com/player/[MAGMA] Fx/185.30.124.110:30000/ 4. https://www.gametracker.com/player/[CANDY] Fx ArenaSkilla.pl/185.30.124.110:30000/ Znajomość SM: 2/10 Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/bumbumlel/ Mikrofon: Tak Mutacja głosu: Tak Czy przeczytałem regulamin Admina?: Tak
×

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności