Skocz do zawartości

ravii

Areniak

Zawartość dodana przez ravii

  1. ravii

    Wróce za jakiś czas...

    oddawaj fajki złodzieju xd
  2. ravii

    [Przyjęte] Podanie v2

    Tak Miły człowiek :))
  3. ravii

    [Przyjęta]Skarga

    Lecz czekajcie przed zamknięciem ja poproszę @ Hemoglobinao obejrzenie demka Pozdrawiam serdecznie
  4. pls nominuj kogoś. wiadomo LBGT Do jakiego kraju byś pojechał gdyby rozpętała się wojna Dlaczego nie udzielasz się na grupie :cc Pozdrawiam
  5. ravii

    [Q&A #9] Dover

    Czemu kiedy mówię że nie bijemy się to nie ma sensu to ty z Callmem stwierdzacie A CHUJ ENGAGE I JAZDA po czym ja płaczę bo patrze w wasze obrażenia i mam depresje :// Słyszałem że zacząłeś słuchać Zeamsone'a. Tak więc jaka jest najlepsza piosenka według ciebie? Czemu każdego wkurwiasz. Dlaczego na FB babcia ci komentuje profilowe . Jak się czujesz z tym że masz zakaz wbijania na mój kanał. Do jakiej szkoły chodzisz i o jakim profilu. Kiedy zmienisz profilowe bo wyglądasz jak byś szedł na imprezę dla emerytów.
  6. ravii

    [Przyjęta]Skarga

    odłączenie się od grupy = kill SIEMA
  7. Siemanko! Chciałbym sprzedać wam moje skiny do cska w dobrej cenie oczywiście 75% cenny rynkowej chętnych zapraszam na pw! Tutaj macie mojego steama https://steamcommunity.com/id/ssijmidickaszmato Ps. nie oskamuje was na sianko Pozdrawiam serdecznie robaczki
  8. czytając gazetkę słyszę śmiech @ Mikrus'a
  9. ravii

    #68 Pytanie na dziś

    Zrobię sobie takie top 5 dzięki. 1 The end of the f *** ing world 2 Wikingowie 3 The walking dead 4 stranger things 5 sex education
  10. hmm hmm hmm hmm https://forum.arenaskilla.pl/topic/5235-przyjetaskarga-na-szanownego-pana-admina/ hmm hmm hmm NIEE
  11. ravii

    #67 Pytanie na dziś

    W podstawówce bawiliśmy się w fryzjerów no koledze wyciąłem trójkącik na środku głowy no i miałem przypał od wychowawczyni
  12. po co wracasz normiku ://
  13. ravii

    Majestat

    Kim ty kurwa jesteś?
  14. ravii

    Promka na skiny

    to dawaj pw na steamie
  15. Link do steam: https://steamcommunity.com/id/ssijmidickaszmato/ Link do steam oskarżonego: https://steamcommunity.com/id/Mateusz_AS/ Nick oskarżonego: Mateusz Opis sytuacji: spami podania że to szok :c Serwer: HMM wsm to forum Dowody: https://forum.arenaskilla.pl/topic/5262-rekrutacja-na-major-admina-v3-2019/?tab=comments#comment-52633 https://forum.arenaskilla.pl/topic/5407-podanko/?tab=comments#comment-53423 Pozdrawiam serdecznie i życzę każdemu powodzenia w nowym roku szkolnym ps. dajcie mu zakaz dzieki dzieki
  16. 1. Najlepszy Opiekun Serwera: @ easyy 2. Najlepszy Major Admin Serwera: @ Siedem_dni 3. Najlepszy Moderator: @ PiKe 4. Najlepszy UBT: @ Siedem_dni 5. Najlepszy Grafik: --- 6. Najbardziej zasłużony: @ nva 7. Najlepszy Redaktor: --- 8. Najlepszy Admin: --- 9. Najgorszy Admin: @ CallMeMaybe 10. Osoba godna zaufania: @ Siedem_dni 11. Najbardziej kreatywna osoba: @ raveN 12. Najaktywniejszy Użytkownik forum: @ raveN 13. Najbardziej pomocny Użytkownik: @ Siedem_dni 14. Najbardziej niedoceniony Użytkownik: @ Siedem_dni 15. Najbardziej wkurzający Użytkownik: @ Dover 16. Najbardziej spamujący Użytkownik: @ fili 17. Największy podrywacz: @ KamyK 18. Największy troll: @Deshayiere 19. Największy Cziter: @Mikrus 20. Największy NoLife: @Mikrus
  17. ravii

    [Q&A #8] xBonio

    Kiedy zdejmiesz mi szlaban. Co sądzisz o Blacky. Według ciebie kto najbardziej pomógł AS w wakacje. Za co NTM ma fiolet. Gdybyś musiał uciec z Polski to do jakiego kraju byś się udał. Co sądzisz o LGBT. Secret czy Avgariat. Fanatyk czy Leaves. Pozdrawiam
  18. Link do steam: https://steamcommunity.com/id/ssijmidickaszmato/ Link do steam oskarżonego: https://steamcommunity.com/profiles/76561198214036207 , https://steamcommunity.com/id/SDKctt/ Nick oskarżonego: Twenty,Natsu Opis sytuacji: Koledzy dają sobie info na ts3. Natsu obraża gracza od zer Serwer: 2maps Dowody: @ Siedem_dni19:30 Cache
  19. Nick: ravii Nick admina: call me Długość bana: 30min muta x2 Data i godzina: 0:00 Serwer: JB Powód bana: Powiedziałem 3 razy "KURWA" więc muty XDD Mapa: jb urwis 0:00 i anka gaming coś takiego xd
×