Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 02.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 25 punktów
  2. 17 punktów
    Opiekun Serwera: @ Secret_Service- osoba odpowiedzialna za sprawy techniczne związane z serwerem. Admini CS:GO Mod: @arenaskilla.pl ZeZoLeG152 @ Helix2213 @ rafal120172 @ GOD BLESS ME @ neo @ K0Z4K @ arenaskilla.pl ZeZoLeG152
  3. 16 punktów
  4. 15 punktów
    WITAJCIE ARENIACY !!! Z okazji dnia dziecka organizujemy dla Was wydarzenie, które będzie trwało dłużej niż jeden dzień !!! AKTYWNY JAILBREAK Na czym polega wydarzenie? Grasz określoną ilość godzin na serwerze Jailbreak i zgarniasz fajki. od 630 minut na tydzień ---> 5000 fajek od 945 minut na tydzień ---> 7500 fajek od 1260 minut na tydzień ---> 10000 fajek osoba z najlepszą aktywnością dostanie dodatkowe 5000 fajek !!! Warunki wydarzenia oraz inne informacje: 1) osoba zainteresowana wydarzeniem podaje mi na PW (steam/ forum) poniższe informacje 2) pod uwagę będą brane tylko te osoby, które w ciągu tygodnia będą aktywne na serwerze minimum 4 dni* 3) aktywność będzie liczona za okres od poniedziałku do niedzieli 4) rozliczenie następuje na początku tygodnia (maksymalnie do środy) Wydarzenie zaczyna się 3 czerwca i trwa DO ODWOŁANIA !!!** *zakaz nabijania aktywności przez 1-2 dni i słabej aktywności w pozostałe dni (poniżej 20-30 minut) **zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków wydarzenia ***osoby, które zostaną wykryte na nabijaniu aktywności nie robiąc nic na serwerze (kręcenie się w miejscu itp) nie dostaną fajek, lub dostaną je w mniejszej ilości link do mojego profilu na steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198026475873
  5. 15 punktów
    1. Najlepszy Właściciel Sieci: @ Avgariat @ xBonio 2. Najlepszy Opiekun Serwera: @ Secret_Service 3. Najlepszy Major Admin Serwera: @ KamyK 4. Najlepszy Moderator: @ Dank @ raveN 5. Najlepszy UBT: @ Multi 6. Najlepszy Grafik: @ raveN 7. Najbardziej zasłużony: @ fullmorderca, @ tos1ek 8. Największy leń wśród ekipy: @ Vasto_Lorde 9. Najlepszy Admin: @ Hemoglobina. @Mikrusik 10. Osoba godna zaufania: @ Secret_Service 11. Najbardziej kreatywna osoba: @ Deshayiere 12. Najaktywniejszy Użytkownik forum: @ illusion666 13. Najbardziej pomocny Użytkownik: @ Yamakashi 14. Najbardziej niedoceniony Użytkownik: @ Michu, @ nva 15. Najbardziej wkurzający Użytkownik: @ ❤ω3αℓℓу❤ 16. Najbardziej spamujący Użytkownik: 17. Największy podrywacz: @ DominikaxD 18. Największy troll: @ hamp 19. Największy Cziter: @ Siedem dni 20. Największy NoLife: @ Secret_Service
  6. 14 punktów
    Skóra na twarzy mi odrosła, to mogę ujawnić facjate
  7. 12 punktów
    1. OPENING Huh... Zabierałem się za to już od dłuższego czasu, ale jak widzicie mój obiecany thread ujrzał wreszcie światło dzienne. Poruszę tutaj wiele kwestii, które zwyczajnie zobaczycie w spisie poniżej, a detale przeczytacie już w konkretnych punktach. Spis treści: 1. Opening 2. Motywacja 3. Odżywianie się – spełnianie zapotrzebowania kalorycznego 4. Ćwiczenie właściwe – określenie miejsca i możliwości 4.a) siłownia 4.b) Dom - bez żadnego sprzętu 4.c) Dom - posiadamy hantle lub(/i) sztangę + drążek 5. Ending 6. Biblioteka 2. Motywacja Jedna z najtrudniejszych rzeczy do znalezienia, bo to coś "lepszego" się znajdzie, a to mm'a trzeba kolejnego zagrać. To od Was zależy czy chcecie NAPRAWDĘ wziąć się za siebie i zacząć się rozwijać. Inspiracji do ćwiczenia jest mnóstwo dookoła, czy to jest sopocik, czy to jest dziewczyna/chłopak co to się Tobie podoba, ważne jest to abyście czuli się na siłach do ćwiczenia, żeby coś Was pchało ciągle do nieustannego rozwoju ku zdrowiu poprzez workout. Najważniejszym punktem tutaj jest jak już pisałem to, abyście Wy chcieli ćwiczyć. Bez waszych chęci na wstępie motywacja nie da tak wiele, jak wtedy gdy już zaczniecie ćwiczyć. 3. Odżywianie się Na wstępie powiem, że temat ten pokryje większość tematu, bo jest on najzwyczajniej w świecie NAJWAŻNIEJSZYM CZYNNIKIEM do spełnienia dla nas, aby rozwijać się prawidłowo i zdrowo. Jak się odżywiać prawidłowo? Jak przytyć lub schudnąć? Trzeba wiedzieć, aczkolwiek to nie będzie typowa "dieta", jak się co poniektórym może wydawać, że jemy TYLKO dane dania danego dnia przez tydzień. Zrobię tutaj myślę wystarczający breakdown. Zaczniemy temat od tego, że musimy dowiedzieć się, ile kalorii i makroskładników (białka, węglowodanów i tłuszczy) potrzebuje nasz organizm w trakcie dnia. W internecie wystarczy wpisać frazę "kalkulator kalorii" i wyskoczy Wam od groma wyników na ten temat. Na dole tematu jednak macie link do kalkulatora, z którego osobiście korzystam i sprawuje się dobrze. Jeżeli już mamy wyliczone nasze dzienne zapotrzebowanie potrzebujemy czegoś, gdzie będziemy w stanie zliczyć wszystko co zjedliśmy I WYPILIŚMY (tak, tak.. napoje też należy wprowadzać zwłaszcza, jeżeli pijemy cole itp.). Możemy to robić w zwykłym arkuszu kalkulacyjnym, bądź accessie, ale możemy pobrać również aplikacje na telefon. Jedną z nich (używana jest przez mojego przyjaciela, który orientuje się w tym temacie lepiej ode mnie) zamieściłem na dole pod kalkulatorem. Gdy już zrobimy wszystko powyższe dam małą radę jako wstęp do ćwiczeń. Przez pierwszy tydzień nie musicie (ale gorąco polecam już wdrażać) się jeszcze stosować w pełni do Waszego obliczonego zapotrzebowania, zwyczajnie zróbcie analizę tego, co spożywaliście dotychczas i bądźcie świadomi tego, że trzeba to zmienić na lepsze. Ważna rzecz jeszcze odnośnie kalorii, gdy chcemy przytyć - nie dawajcie sobie absurdalnego progu kalorii typu 5000kcal ważąc ledwie 60kg. Jeżeli chcemy przytyć prawidłowo (nabrać masy mięśniowej, a nie samego tłuszczu (Chcemy przytyć, a nie ulać się)) to stosujmy się do tego, co mówi kalkulator, a w przypadku braku progresu w wadze zwiększmy zapotrzebowanie kcal o 100, powtarzamy to do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu. Białko i kreatyna Robię o nich oddzielny podpunkt, bo powyższe rzeczy są całkowicie opcjonalne i spokojnie możecie się rozwijać bez nich, aczkolwiek jeżeli macie możliwości i środki, to zachęcam do zakupu zarówno białka (smakowego zwłaszcza, może wam ono zastąpić nawet jakiś zwyczajny napój ), jeżeli ktokolwiek chciałby jakieś detale gdzie i jakie białko kupić itp; to możecie walić do mnie na PW, bo tutaj rozpisywać to wszystko, to huhuuu... Ale, ale.. Po co w ogóle mamy inwestować w białko? Odpowiedź jest dosyć prosta - dostarczamy cenne białko w formie przyjemnego i smacznego "shake'a". Warte zakupu? Jak najbardziej jeżeli mamy możliwości, aczkolwiek to nie jest nic koniecznego. O kreatynie mógłbym pisać dużo, bo dużo na ogół trzeba o niej tłumaczyć rodzicom, nauczycielom czy wychowawcom. W bibliotece macie link opisujący dobrze kreatynę, jej rodzaje i powody do stosowania jej. Ja tutaj wymienię kilka powodów, które mnie przekonały do stosowania kreatyny: Wpływa ona pozytywnie na regenerację organizmu po treningu bądź po doznaniu urazu. Zwiększa ona przyrost masy mięśniowej, przyśpieszając ogólny rozwój organizmu. 4. Ćwiczenie właściwe Na wstępie tutaj napiszę tylko, że nie będę za Was treningu układać albo opisywać dokładnie jak wykonać ćwiczenie, bo nie od tego tu jestem (mogę jednak spróbować, jak ktoś się skontaktuje na PW lub DM'a napisze na discordzie). Tutaj przedstawię Wam możliwości rozwoju zależnie od miejsca, w którym będziecie ćwiczyć. Odnośnie konkretów przejdźcie tam, gdzie będziecie ćwiczyć, proste (odnośnie domu przeczytacie koniecznie obie wersje). a) Siłownia Tu właściwie mam najmniej do powiedzenia, bo wszystko zależy od asortymentu siłowni i od tego, jacy ludzie tam są. Oczywiście nie muszę pisać, że tutaj najszybciej i najlepiej się rozwiniecie w porównaniu do domu, ze względu na dostęp do maszyn, różnych gryfów do sztangi itp. Wasz trening mogą skorygować (np plecy przy martwym ciągu) ludzie z siłowni, na ogół są oni chętni do pomocy jeżeli tylko zapytasz. Jedyne co mogę napisać o początku na siłowni to, to żebyście nie trenowali od początku partiami. Lepsze rezultaty zarówno zdrowotne jak i progresywne osiągniecie poprzez trening FBW (FullBodyWorkout nazywany inaczej obiegówką lub obwodówką), podczas którego rozwijacie całe ciało. Zabierając się pierwszy raz za siłownię zaleca się trenować w systemie FBW przez 6 miesięcy. b) Dom – nie mamy żadnego sprzętu do ćwiczeń Od razu mówię, to że nie mamy sprzętu do ćwiczenia nie znaczy, że nie możemy nic z tym zrobić. Bazować będziemy na ćwiczeniach możliwych dla nas do wykonania bez żadnego sprzętu, lub ze sprzętem prowizorycznym, o którym więcej później. Tymczasem skupmy się na naszych głównych ćwiczeniach, które będziemy wykonywać do bólu. Pompki – to ćwiczenie jest paskudnie underrated ze względu na maszyny, rozwijają klatkę piersiową, triceps, plecy (odcinek lędźwiowy kręgosłupa) i łopatki. Dużo, huh? Pompki będziemy robić wg programu 100pompek, do których link jest na dole w spisie. Brzuszki – będziemy robić zarówno te zwykłe, jak i skośne, bo same zwyczajne brzuszki wierzcie lub nie nie rozwiną Waszego brzucha w pełni i będziecie nadal narażeni na posiadanie słabych, niewyrobionych mięśni, unikniecie tego uzupełniając swój workout o ćwiczenia z tego pic'a Planki – Absolutny core naszego rozwoju bez sprzętu do ćwiczeń. Rozwija brzuch (cały sześciopak) i plecy. Na ogół robi się planka przez 30 sekund, ale jak pociągniecie do 45 sekund w serii to też będzie dobrze, a nawet lepiej. Przysiady – Ćwiczymy uda i formę pleców, musimy pamiętać tak jak w każdym ćwiczeniu, aby mieć proste plecy w trakcie wykonywania ćwiczenia, aby uniknąć bólu, a nawet kontuzji. Przysiady dobitnie ujawniają problemy z plecami i wymuszają ich poprawę, aby je prawidłowo wykonywać. Wracając do prowizorycznych narzędzi, zaczynając biedny workout w domu możecie kupić nawet z 10kg ziemniaków i mieć je zamiast kettla (polecam mocną reklamówkę, siatka się wrzyna strasznie), pozwoli nam to dociążyć się podczas przysiadów i brzuszków i doda nam ćwiczenia na triceps i biceps w takiej samej formie, jak ćwiczy się z kettlami. c) Dom – mamy hantle lub(/i) sztangę + drążek Opisałem większość ćwiczeń powyżej. Dodajemy do treningu podciąganie się na drążku nachwytem, jeżeli nie jesteśmy w stanie się podciągnąć chociaż raz, to naszym treningiem będzie utrzymanie pozycji do podciągnięcia się, innymi słowy staramy się podciągnąć przez cały czas, utrzymujemy pozycję przez ok. 20 sekund na serię (dodajemy do treningu również martwy ciąg o ile mamy sztangę). Reszta treningu zostaje taka sama - ziemniaki zastępujemy hantlem, bądź sztangą i dociążamy się podczas brzuszków, pompek, planków i przysiadów, jeżeli jesteśmy w stanie zrobić chociaż 3 serie z obciążeniem (obciążenie dodatkowe oczywiście musi być w granicach zdrowego rozsądku, nie polecam gnieść się pod ciężarem powiedzmy 20kg więcej na start, bo zwyczajnie nie wytrzymamy i sami sobie szkodę wyrządzimy). Pamiętajcie, że progres nie przyjdzie od razu następnego dnia, ćwiczyć trzeba tygodniami, aby po pierwszym miesiącu zobaczyć prawdziwe rezultaty, nie załamujcie się i dawajcie z siebie wszystko, ćwicząc walczycie o siebie. 5. Ending Na koniec jak zawszę nalegam na pozostawienie konstruktywnego feedbacku, ocenienie mojego threada etc. Jeżeli kogoś wciągnąłem do ćwiczenia, albo ktokolwiek się chociaż zainteresował lub miał, co poczytać to cieszę się niezmiernie. Also nie jestem wielkim ekspertem, bądź znawcą tylko zwyczajnym facetem, ktory lubi ćwiczyć. Gdyby coś było złe wg Was to piszcie. 6. Biblioteka: Kalkulator zapotrzebowania dziennego Licznik spożycia kalorii i makroskładników O kreatynie: Alenergy SFD Ćwiczenia: 100pompek https://discordapp.com/invite/6eyyXNe
  8. 12 punktów
    Zabawa polega na pokazanie siebie. Zobaczymy kto się odważy
  9. 12 punktów
    Administracja Arenaskilla życzy wszystkim użytkownikom , graczom Wesołych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa
  10. 12 punktów
    Nick: TiFu Nick oskarżonego: Koncu Serwer: ts3 Opis sytuacji: Koncu cały czas puszcza bindy, krzyczy, wyzywa każdego bez powodu i wgl odwala mu. Nadużywa też rangi szlachta. Serwer: ts3 Dowody: + mogą to potwierdzić @Studziak, @Paula, @DecoyPRO, Zakaz obrażania drugiej osoby, jeśli jej to przeszkadza - ban do 3 godzin Zakaz puszczania muzyki na kanałach publicznych - ban do 24 godzin 2019-04-07 00-13-47.mp4
  11. 12 punktów
  12. 11 punktów
    Cześć! W tym temacie będziemy zamieszczać wszystkie działania wykonywane na AS. A przynajmniej spróbujemy... - Dodanie aplikacji Notki. - Poprawienie stylu referencji.(@xxxx) - Dostosowanie możliwości zakupu vipa w sklepie pod nowe forum. - Zmiana wzoru podań na admina csgo. Teraz wymagamy zamieszczenia linku do profilu Steam, zamiast SIDu. Zmiana została przeprowadzona przez @GreenTeam. - Dostosowanie dodawania rang adminów na forum przez @RedTeam w sklepie. - Naprawa logów w sklepie. - Zabezpieczenie sklepu przed wprowadzeniem nieodpowiednich danych przez @RedTeam. - Zmiana ikonki przy randze Kobieta. - Stworzenie strony, dzięki której będziemy mieli lepszy pogląd na to, co się dzieje na forum. https://imgur.com/oz8faX8 - Naprawa płatności przelewem w sklepie. - Przeprowadzenie testów na Mirage w celu poprawy wydajności serwera.
  13. 11 punktów
    Dobra a więc tak MICZUSRICZU: Podpierdalanie kolegów z celi i bycie frajerem - Perm Ban na jb oraz przymusowy CHUJ W DUPALA (DO NADANIA) KOLEDNIK33: Za wyznanie prawdy, szczerość oraz nazywanie rzeczy po imieniu otrzymuje 50 tysięcy fajek. (DO NADANIA) RUDZIXLIVE$$$: Ma w 100% rację, dobrze prawi lecz uchylam się od wręczenia jakiejkolwiek nagrody dla gracza, gdyż jest rudy, (NADANE) Proszę, aby UBT SKANER osobiście wykonał karę, którą nałożyłem na gracza MICZUSRICZU. Pozdrawiam DejWId PaSiEk
  14. 11 punktów
  15. 11 punktów
  16. 11 punktów
    @ Koncu(J@ AWP) - Zwalanie roboty, którą ma wykonywać na O@
  17. 11 punktów
    @ Michu- handel fajkami
  18. 11 punktów
    Skarga została odrzucona.
  19. 10 punktów
    Dobra nie wytrzymałeś nawet 1 dnia od teraz już nie dostaniesz nigdzie Admina dziękuję to tyle z mojej strony. Trzeba było poczekać ten tydzień co ja ci mówiłem .....
  20. 10 punktów
  21. 10 punktów
    1. O Pluginie 2. Screenshoty 3. Komendy 4. Instalacja 5. Wymagania 6. Dodatkowe Informacje 7. Download
  22. 10 punktów
  23. 10 punktów
    Nick: Joski Wiek: 15 Dlaczego ja mam otrzymać admina?: Na serwerze praktycznie cały czas mnie nie ma, a gracze się wyzywają cały czas no i lubię banować takich graczy. Doświadczenie w adminowaniu: Mam admina na 3maps Jak długo gram w CS:GO?: długo W których godzinach najczęściej gram na serwerze?: teraz wgl nie gram ale nie wiem od 7 do 24? Link GT: https://www.gametracker.com/player/Joski/137.74.7.15:30050/ Znajomość SM: 5/10 Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198409342672/ Mikrofon: Tak Czy przeczytałeś regulamin Admina oraz Serwera?: Nie serwera nie przeczytalem bo za dlugi
  24. 10 punktów
    zacznijmy od tego ze kazdy gracz po wejsciu na serwer ma obowiazek do zapoznania sie z regulaminem, jezeli tego nie zrobi to z automatu ponosi konsekwencje za nieprzeczytanie jego bo lamie regulamin niewiedzac o tym. Zarówno Ty jak i Twoj kolega striker gracie tu mase czasu wiec powinniscie zdawac sobie sprawe z tego jaki regulamin panuje na serwerze ale z tego co widac dalej nie zapoznaliscie sie z tym. Dodatkowo po banie caly czas trules mi dupe jakim to jestem adminem razem z kolega patronusem ktory dal tekst "cala administracja jest tutaj zjebana", ktos zlamal regulamin i sie sprules do mnie ze nic z tym nie robie, niestety nie widze wszystkich graczy na raz co robia wiec jak czegos nie widze to nie reaguje ale sie przygladam tej osobie jak jest mi ona wskazana, do tego twoj dopisek "a powinienes miec oczy wszedzie", ciezko jest w takim razie wpisac na poczatku mapy w konsoli "record" i wyslac mi to na pw badz zlozyc skarge? Oczywscie sie nie chce i trzeba cala wine zwalic na admina. I te wasze prowokacje hah, mysliscie ze w jakis sposob na mnie wjechaliscie? xD Niestety mnie z rownowagi nie wyprowadzicie lecz jezeli dalej bedziecie jakies bezsensowne komentarze w moja strone na serwerze dawali i upominali ze czegos nie robie/cos zle robie czy cos wam sie nie spodoba to bedziecie lecieli. I Ty chciales skladac podanie na admina? Smiech na sali i to ostry yoł
  25. 10 punktów
    Kolejna z płaczem, że coś poszło nie tak i musi odejść, trochę dziecinne zachowanie - no dobra nawet bardzo. Na stare lata baby nie mają co robić tylko plotkować, nie ma się czym przejmować. Ludzie... Trochę dystansu do siebie, bo w późniejszym życiu to sobie nie poradzicie :v
×