Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 19.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
    1. OPENING Huh... Zabierałem się za to już od dłuższego czasu, ale jak widzicie mój obiecany thread ujrzał wreszcie światło dzienne. Poruszę tutaj wiele kwestii, które zwyczajnie zobaczycie w spisie poniżej, a detale przeczytacie już w konkretnych punktach. Spis treści: 1. Opening 2. Motywacja 3. Odżywianie się – spełnianie zapotrzebowania kalorycznego 4. Ćwiczenie właściwe – określenie miejsca i możliwości 4.a) siłownia 4.b) Dom - bez żadnego sprzętu 4.c) Dom - posiadamy hantle lub(/i) sztangę + drążek 5. Ending 6. Biblioteka 2. Motywacja Jedna z najtrudniejszych rzeczy do znalezienia, bo to coś "lepszego" się znajdzie, a to mm'a trzeba kolejnego zagrać. To od Was zależy czy chcecie NAPRAWDĘ wziąć się za siebie i zacząć się rozwijać. Inspiracji do ćwiczenia jest mnóstwo dookoła, czy to jest sopocik, czy to jest dziewczyna/chłopak co to się Tobie podoba, ważne jest to abyście czuli się na siłach do ćwiczenia, żeby coś Was pchało ciągle do nieustannego rozwoju ku zdrowiu poprzez workout. Najważniejszym punktem tutaj jest jak już pisałem to, abyście Wy chcieli ćwiczyć. Bez waszych chęci na wstępie motywacja nie da tak wiele, jak wtedy gdy już zaczniecie ćwiczyć. 3. Odżywianie się Na wstępie powiem, że temat ten pokryje większość tematu, bo jest on najzwyczajniej w świecie NAJWAŻNIEJSZYM CZYNNIKIEM do spełnienia dla nas, aby rozwijać się prawidłowo i zdrowo. Jak się odżywiać prawidłowo? Jak przytyć lub schudnąć? Trzeba wiedzieć, aczkolwiek to nie będzie typowa "dieta", jak się co poniektórym może wydawać, że jemy TYLKO dane dania danego dnia przez tydzień. Zrobię tutaj myślę wystarczający breakdown. Zaczniemy temat od tego, że musimy dowiedzieć się, ile kalorii i makroskładników (białka, węglowodanów i tłuszczy) potrzebuje nasz organizm w trakcie dnia. W internecie wystarczy wpisać frazę "kalkulator kalorii" i wyskoczy Wam od groma wyników na ten temat. Na dole tematu jednak macie link do kalkulatora, z którego osobiście korzystam i sprawuje się dobrze. Jeżeli już mamy wyliczone nasze dzienne zapotrzebowanie potrzebujemy czegoś, gdzie będziemy w stanie zliczyć wszystko co zjedliśmy I WYPILIŚMY (tak, tak.. napoje też należy wprowadzać zwłaszcza, jeżeli pijemy cole itp.). Możemy to robić w zwykłym arkuszu kalkulacyjnym, bądź accessie, ale możemy pobrać również aplikacje na telefon. Jedną z nich (używana jest przez mojego przyjaciela, który orientuje się w tym temacie lepiej ode mnie) zamieściłem na dole pod kalkulatorem. Gdy już zrobimy wszystko powyższe dam małą radę jako wstęp do ćwiczeń. Przez pierwszy tydzień nie musicie (ale gorąco polecam już wdrażać) się jeszcze stosować w pełni do Waszego obliczonego zapotrzebowania, zwyczajnie zróbcie analizę tego, co spożywaliście dotychczas i bądźcie świadomi tego, że trzeba to zmienić na lepsze. Ważna rzecz jeszcze odnośnie kalorii, gdy chcemy przytyć - nie dawajcie sobie absurdalnego progu kalorii typu 5000kcal ważąc ledwie 60kg. Jeżeli chcemy przytyć prawidłowo (nabrać masy mięśniowej, a nie samego tłuszczu (Chcemy przytyć, a nie ulać się)) to stosujmy się do tego, co mówi kalkulator, a w przypadku braku progresu w wadze zwiększmy zapotrzebowanie kcal o 100, powtarzamy to do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu. Białko i kreatyna Robię o nich oddzielny podpunkt, bo powyższe rzeczy są całkowicie opcjonalne i spokojnie możecie się rozwijać bez nich, aczkolwiek jeżeli macie możliwości i środki, to zachęcam do zakupu zarówno białka (smakowego zwłaszcza, może wam ono zastąpić nawet jakiś zwyczajny napój ), jeżeli ktokolwiek chciałby jakieś detale gdzie i jakie białko kupić itp; to możecie walić do mnie na PW, bo tutaj rozpisywać to wszystko, to huhuuu... Ale, ale.. Po co w ogóle mamy inwestować w białko? Odpowiedź jest dosyć prosta - dostarczamy cenne białko w formie przyjemnego i smacznego "shake'a". Warte zakupu? Jak najbardziej jeżeli mamy możliwości, aczkolwiek to nie jest nic koniecznego. O kreatynie mógłbym pisać dużo, bo dużo na ogół trzeba o niej tłumaczyć rodzicom, nauczycielom czy wychowawcom. W bibliotece macie link opisujący dobrze kreatynę, jej rodzaje i powody do stosowania jej. Ja tutaj wymienię kilka powodów, które mnie przekonały do stosowania kreatyny: Wpływa ona pozytywnie na regenerację organizmu po treningu bądź po doznaniu urazu. Zwiększa ona przyrost masy mięśniowej, przyśpieszając ogólny rozwój organizmu. 4. Ćwiczenie właściwe Na wstępie tutaj napiszę tylko, że nie będę za Was treningu układać albo opisywać dokładnie jak wykonać ćwiczenie, bo nie od tego tu jestem (mogę jednak spróbować, jak ktoś się skontaktuje na PW lub DM'a napisze na discordzie). Tutaj przedstawię Wam możliwości rozwoju zależnie od miejsca, w którym będziecie ćwiczyć. Odnośnie konkretów przejdźcie tam, gdzie będziecie ćwiczyć, proste (odnośnie domu przeczytacie koniecznie obie wersje). a) Siłownia Tu właściwie mam najmniej do powiedzenia, bo wszystko zależy od asortymentu siłowni i od tego, jacy ludzie tam są. Oczywiście nie muszę pisać, że tutaj najszybciej i najlepiej się rozwiniecie w porównaniu do domu, ze względu na dostęp do maszyn, różnych gryfów do sztangi itp. Wasz trening mogą skorygować (np plecy przy martwym ciągu) ludzie z siłowni, na ogół są oni chętni do pomocy jeżeli tylko zapytasz. Jedyne co mogę napisać o początku na siłowni to, to żebyście nie trenowali od początku partiami. Lepsze rezultaty zarówno zdrowotne jak i progresywne osiągniecie poprzez trening FBW (FullBodyWorkout nazywany inaczej obiegówką lub obwodówką), podczas którego rozwijacie całe ciało. Zabierając się pierwszy raz za siłownię zaleca się trenować w systemie FBW przez 6 miesięcy. b) Dom – nie mamy żadnego sprzętu do ćwiczeń Od razu mówię, to że nie mamy sprzętu do ćwiczenia nie znaczy, że nie możemy nic z tym zrobić. Bazować będziemy na ćwiczeniach możliwych dla nas do wykonania bez żadnego sprzętu, lub ze sprzętem prowizorycznym, o którym więcej później. Tymczasem skupmy się na naszych głównych ćwiczeniach, które będziemy wykonywać do bólu. Pompki – to ćwiczenie jest paskudnie underrated ze względu na maszyny, rozwijają klatkę piersiową, triceps, plecy (odcinek lędźwiowy kręgosłupa) i łopatki. Dużo, huh? Pompki będziemy robić wg programu 100pompek, do których link jest na dole w spisie. Brzuszki – będziemy robić zarówno te zwykłe, jak i skośne, bo same zwyczajne brzuszki wierzcie lub nie nie rozwiną Waszego brzucha w pełni i będziecie nadal narażeni na posiadanie słabych, niewyrobionych mięśni, unikniecie tego uzupełniając swój workout o ćwiczenia z tego pic'a Planki – Absolutny core naszego rozwoju bez sprzętu do ćwiczeń. Rozwija brzuch (cały sześciopak) i plecy. Na ogół robi się planka przez 30 sekund, ale jak pociągniecie do 45 sekund w serii to też będzie dobrze, a nawet lepiej. Przysiady – Ćwiczymy uda i formę pleców, musimy pamiętać tak jak w każdym ćwiczeniu, aby mieć proste plecy w trakcie wykonywania ćwiczenia, aby uniknąć bólu, a nawet kontuzji. Przysiady dobitnie ujawniają problemy z plecami i wymuszają ich poprawę, aby je prawidłowo wykonywać. Wracając do prowizorycznych narzędzi, zaczynając biedny workout w domu możecie kupić nawet z 10kg ziemniaków i mieć je zamiast kettla (polecam mocną reklamówkę, siatka się wrzyna strasznie), pozwoli nam to dociążyć się podczas przysiadów i brzuszków i doda nam ćwiczenia na triceps i biceps w takiej samej formie, jak ćwiczy się z kettlami. c) Dom – mamy hantle lub(/i) sztangę + drążek Opisałem większość ćwiczeń powyżej. Dodajemy do treningu podciąganie się na drążku nachwytem, jeżeli nie jesteśmy w stanie się podciągnąć chociaż raz, to naszym treningiem będzie utrzymanie pozycji do podciągnięcia się, innymi słowy staramy się podciągnąć przez cały czas, utrzymujemy pozycję przez ok. 20 sekund na serię (dodajemy do treningu również martwy ciąg o ile mamy sztangę). Reszta treningu zostaje taka sama - ziemniaki zastępujemy hantlem, bądź sztangą i dociążamy się podczas brzuszków, pompek, planków i przysiadów, jeżeli jesteśmy w stanie zrobić chociaż 3 serie z obciążeniem (obciążenie dodatkowe oczywiście musi być w granicach zdrowego rozsądku, nie polecam gnieść się pod ciężarem powiedzmy 20kg więcej na start, bo zwyczajnie nie wytrzymamy i sami sobie szkodę wyrządzimy). Pamiętajcie, że progres nie przyjdzie od razu następnego dnia, ćwiczyć trzeba tygodniami, aby po pierwszym miesiącu zobaczyć prawdziwe rezultaty, nie załamujcie się i dawajcie z siebie wszystko, ćwicząc walczycie o siebie. 5. Ending Na koniec jak zawszę nalegam na pozostawienie konstruktywnego feedbacku, ocenienie mojego threada etc. Jeżeli kogoś wciągnąłem do ćwiczenia, albo ktokolwiek się chociaż zainteresował lub miał, co poczytać to cieszę się niezmiernie. Also nie jestem wielkim ekspertem, bądź znawcą tylko zwyczajnym facetem, ktory lubi ćwiczyć. Gdyby coś było złe wg Was to piszcie. 6. Biblioteka: Kalkulator zapotrzebowania dziennego Licznik spożycia kalorii i makroskładników O kreatynie: Alenergy SFD Ćwiczenia: 100pompek https://discordapp.com/invite/6eyyXNe
  2. 7 punktów
    oglądając demko mogę jedynie to potwierdzić @winnyprzeklinał co jakiś czas, lecz nie było to nadużywane- wszystko mieściło się w granicach norm, regulaminu. obraza @ Sadystka to powód do kary, lecz na pewno nie takiej wysokiej, jaką dał @ Multi daję UB (dwa dni muta w zupełności wystarczą)
  3. 6 punktów
    GRATULUJĘ AWANSUU
  4. 6 punktów
    Typ Grafiki: Tło Tematyka: Coś przykrego Wymiary: Takie jak są na forum Xd Kolorystyka: ciemna Napis/y: W jednym dolnym rogu Major a w drugim (też dolnym) UBT Inne uwagi: Kamisiu/Skałko ewentualnie Kruczku zróbcie to a niech Rick trzyma się od tego z daleka:)) Powodzenia koteczki
  5. 6 punktów
    Propozycja została przyjęta.
  6. 5 punktów
    CS:GO Mod: 140 DeathRun v1: 141 DeathRun v2: 139
  7. 5 punktów
    Przepraszam bardzo, ale szanownego Pana chyba coś popierdoliło WRACAJ TU!!!
  8. 5 punktów
    @ RupMiTakADMIN ONLY AWP - https://sourcebans.arenaskilla.pl/index.php?p=banlist&advSearch=573&advType=admin
  9. 5 punktów
    Potwierdzam w takim razie jeśli koledzy się nie potrafią zachować to czas na permy Arczi perm mute aż do poprawy zachowania Rudzix perm mute aż do poprawy zachowania Winny perm mute aż do poprawy ich zachowania @ raveN
  10. 5 punktów
    Chociaż wiesz co... Nie będę z dobrym materiałem czekać tyle czasu.
  11. 4 punkty
    Nick: @Siedem dni Nick oskarżonego: @ KopuSgorix Opis sytuacji: regularne nabijanie reputacji Dowody: ich profile
  12. 4 punkty
    CS:GO Mod: 162 DeathRun v1: 162 DeathRun v2: 160
  13. 4 punkty
    CS:GO Mod: 161 DeathRun v1: 161 DeathRun v2: 159
  14. 4 punkty
    CS:GO Mod: 159 Drv1: 159 Drv2: 157
  15. 4 punkty
    Stałeś 10 sekund w miejscu, nie wypełniając przy okazji celów mapy, a więc Administrator mógł Cię kicknąć za AFK lub niewykonywanie celów mapy. Nawet gdyby kick był zupełnie niesłuszny to: Więc tą kwestię uważam za rozwiązaną. Jedyne co mam do powiedzenia Adminowi odnośnie tej sprawy to to, aby pamiętał na następny raz o wpisywaniu powodu przy kickowaniu. Każdemu z nas zdarza się czegoś nie zauważyć, zwłaszcza jak było to na czacie. Proszę tutaj Admina @ olszynao spojrzenie czasami na czat, jeżeli już nie żyje, a was graczy o to, abyście zgłaszali przez !zglos lub u@ takie przewinienia, aby Admin mógł zareagować, a wy grać dalej w spokoju. Admin nie jest żadnym robotem, aby każde jedno przewinienie z automatu zauważać. Podsumowując: @ olszyna otrzymuje małe upomnienie odnośnie dodawania powodów do kicków i przywiązania większej uwagi do czatu po śmierci.
  16. 4 punkty
    na innych mapach też wyzywał dzisiaj no cóż- zachowanie arcziego się nie zmienia, kolega dostał perm muta już wcześniej, teraz dostaje perm gaga nadane
  17. 4 punkty
    Spokojnie póki nie zrezygnował z admina na ts3 nie ucieknie.
  18. 4 punkty
    Nick: SchMidT Nick admina dzieffczynki Długość bana: pernamentny Data i godzina: 20:13 Serwer: 1.6 csgomod Powód bana: Wstaw screeny na forum Mapa: cs_wiocha https://www10.zippyshare.com/v/UmwrhPjP/file.html pozderki :)) sluchawki.exe
  19. 4 punkty
    @ uSzanowakoowyjaśnił. Nie mamy jak sprawdzać graczy z chorobami itd. Musimy po prostu zapobiegać wyzywaniu graczy, przeklinaniu, aby każdemu z nas grało się przyjemnie. Bardzo nam przykro z powodu Twojej choroby, jednakże jako Administracja nie możemy nic zrobić z tym, abyś był traktowany inaczej, bo zaraz wszyscy wyzywający pisaliby, że są na coś chorzy. Mam nadzieję, że zrozumiesz. Żadna dyskryminacja odnośnie Twojej choroby nie występuje na serwerze, a jeżeli wystąpi gracze będą odpowiednio karani. Sprawa została wyjaśniona.
  20. 4 punkty
    CS:GO Mod: 137 DeathRun v1: 138 DeathRun v2: 136
  21. 4 punkty
    po co mnie oznaczasz typie
  22. 4 punkty
    ~Avgariat - @[Kubuś <3] ☾☜☯☞☽ Super propozycja! Napisz ją wraz z załączoną modyfikacją czatu, która to umożliwi.
  23. 4 punkty
    @ Yamakashi To chyba missclickiem dał Ci admina na JB. Na NIE.
  24. 4 punkty
    Dodaje ;v 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21.
  25. 4 punkty
    Przyznaje się bez bicia wszedłem na txt,ale to nie było celowe mimo tego że na demku tak wygląda. Nie mam nic na obronę Jedynie co mogę powiedzieć to przepraszam
×