Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.07.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
    Nick: RupTaK Wiek: 22 Dlaczego ja mam otrzymać major admina?: Jestem osobą miłą , sympatyczną oraz pomocną. Często pomagam innym, gdy mają jakieś problemy związane z serwerem. Potrafię zachować się niemal w każdej sytuacji. Mam szacunek do każdego gracza, jednakże wyjątkiem mogą być tutaj osoby, które na pierwszy rzut oka oszukują poprzez wspomagacze typu wallhack, aim. Mam świetny kontakt z innymi graczami. Jestem jedną z najbardziej znanych oraz lubianych osób na serwerze Only Awp. Na serwerze spędzam czas bardzo aktywnie, jak można zauważyć na gametracker, który zamieściłem poniżej. Na sieci jestem coś około 2 lat. Kiedyś miałem administratora na tej sieci, jednakże straciłem go z powodu braku aktywności. Podejmowałem wtedy bardzo ważną decyzję życiową (podjąć pracę lub rozpocząć studia). Co do znajomości SM dałbym sobie większą skalę, jednakże nie bawiłem się z tym już długi czas. Pracowałem z FTP korzystając z poradników. Potrafiłem wgrać pluginy , zastosować niektóre modyfikacje w pluginach oraz .sp nie było mi obce. Serwer: Only Awp Jak długo gram w CS:GO?: W CS:GO gram troszkę ponad 4 lata. Na dzień dzisiejszy mam ponad 6 tysięcy godzin. Link GT: https://www.gametracker.com/player/RupTaK/185.30.124.110:30008/ Znajomość SM: 4/10 Link do profilu Steam:https://steamcommunity.com/id/ruptak
  2. 5 punktów
    Mirage: 2 886 3Maps: 15 620 Arena: 15 008 AWP: 15 604 Rt1: 14 768 Rt2: 15 084 Rt3: 9 492 HNS2: 30 246 JB: 25 264 Surf Tier: 16 512 DR1: 19 478 DR2: 16 116
  3. 2 punkty
    Nie ogarnięty bo gametrackera nie umiem znaleźć to xD (gametrackera już umiem znaleźć bo ogarnelem już) A pozatym większość adminów Drv2 nie ma mutacji
  4. 2 punkty
    Mirage: 2 786 3Maps: 15 520 Arena: 14 908 AWP: 14 504 Rt1: 14 668 Rt2: 14 984 Rt3: 9 392 HNS2: 30 146 JB: 25 164 Surf Tier: 16 412 DR1: 19 378 DR2: 16 016
  5. 2 punkty
    Mirage: 2 562 3Maps: 15 296 Arena: 14 682 AWP: 15 280 Rt1: 14 444 Rt2: 14 760 Rt3: 9 168 HNS2: 29 714 JB: 24 940 Surf Tier: 16 188 DR1: 19 154 DR2: 15 792
  6. 2 punkty
    Mirage: 2 462 3Maps: 15 196 Arena: 14 582 AWP: 15 180 Rt1: 14 344 Rt2: 14 660 Rt3: 9 068 HNS2: 29 614 JB: 24 840 Surf Tier: 16 088 DR1: 19 054 DR2: 15 692
  7. 2 punkty
    Mirage: 2162 3 maps: 14896 Arena: 14382 Awp: 14980 Rt1: 14144 Rt2: 14460 Rt3: 8868 Hns: 29414 JB: 24640 Surf Tier: 15888 Dr1: 18854 Dr2: 15492
  8. 2 punkty
    Mirage: 2 162 3Maps: 14 896 Arena: 14 282 AWP: 14 880 Rt1: 14 044 Rt2: 14 360 Rt3: 8 768 HNS2: 29 314 JB: 24 540 Surf Tier: 15 788 DR1: 18 754 DR2: 15 392 Mam nieobecność cholibka.
  9. 2 punkty
    Nick: roginskyy Wiek: 17 Dlaczego ja mam otrzymać major admina?: myślę, że nadaje się na to stanowisko, ponieważ jestem bardziej znanym niż nieznanym graczem. Byłem tu dwukrotnie adminem, ale musiałem zrezygnować przez naukę. Chciałbym spróbować czy dałbym rade odnaleźć się w tej roli. Serwer: only awp Jak długo gram w CS:GO?: około 3-4lata Link GT: kliknij tutaj Znajomość SM: 4-5/10 Link do profilu Steam: kliknij tutaj
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
    Zmiana CSS zakładek i niektórych przycisków Naprawa CSS przy ukrywaniu postów Dodanie licznika reputacji Dodanie belki z wyróżnionymi tematami Naprawa CSS przy wstawianiu kodu do postów Naprawa weryfikacji poprawności wprowadzanych danych Social Media Drobne modyfikacje sklepu online
  12. 1 punkt
    Odpowiadam na wasze pytanka także pozdro. Yes. 1. Byla inna siec, lecz kolega odszedl ja rowniez. 2. Okolice warszawy. 3. Jedna siostre i dwoch braci w tym irelia. 4. Wojsko. 1. Kinga 2. 15 3. Siatkówka. 1. Wsm bardziej wole JB bo moge sie z was posmiac. Na mirku czasem gram zeby sie odstresowac. Raczej to i to. 2. Kwiecien 3. 168 4. Mazowieckie 5. Sport 6. Mam. 7. Nie 1. Ja jestem ohydna wiem dzieki. 1. 15 2. Psa 3. Pewnie, ze 10 4. Pies 5. CHCE WROCIC DO DOMU A NIE SIEDZIEC W TEJ CHORWACJI HELP 1. Mazowieckie 2.android 3. Siedze w chorwacji ale juz nie chce jest nudna 4. Lubie lubie 1. Na pewno spotkam sie z toba ponownie. 2. Idk xd 3. Pewnie ze 100 4. Chuj wo nie chce siedziec tu 5. Mama tata (nie chce) siostra i na razie irelia ale juz nie na dlugo ;/ 6. Um prawdziwa w wieku 12 a taka ze mialam mozg jak dziecko w wieku 8 XD 7. Nie 8. Pewnie lesbijką jestem. 9. Obu was lubie mega wiec nie mam zamiaru wybierac lolz 10. Michu i multi. 11. Tylko skaner. 12. Zwykły 13.idk 14. Normalnie podobasz mi sie mrauka. 15. Zajebiscie a tam? 16. Palenie niestety 17. Ty tak ja nie 18. Nie wiem 19. Ta 20. Pies 21. Irelia 22. Wiem 23. Wiem 24. Zerwał ze mną tydzien temu jakos 25. Zalezy kiedy ale raczej szalona XD 26. Niebieski 27. Nope. 28. Masz 29. Tak kup mi 30. Zupka chinska XDD 31. Pewnie sama frajda 32. Ta 33. Nie 34. 168 35. D kappa 36. 39 40 37. Smieszy mnie to jak reagujesz XD 38. Tak 39. Tak 40. Kiedy chcesz 41. Pandaaaa 42. Komp 43. Juz nie trzeba xd 44. Juz sam to zrobiles. 45. Tak powiedziales mi po zadaniu pytan xd 46. Tak 47. Tak 48. Tak 49. nie 50. - idk - Belz - KubuS - Multi - mikrus - ty - ty - pewnie ze ja - Matysiak Papa 1. Chcialam chorwacje w ktorej jestem ale juz nie chce. 2. Zabic sie 3. Łaskotanie sevena 4. Zadne 5. Jeszcze zadnej wyniki 16 6. Ma mnie kochac i nie byc chu em 7. Prawilnie niczego. 8. Ta ale dziwi mnie dlaczego nie klniesz XDD 1. Nie wiem moze GA 2. Juz nie. Tak bylam tydzien temu. 3. Liceum 4. Zeby mnie kochal ale nie rozpieszczał 5. Chyba ta zalezy jak inni mnie zaakcpetują. 6. Ta 7. Nowe. 8. Joskiego kappa 9. Ojca 10. Miec taka sama matke jak teraz. 11. Nie 12. Matka 13. Nie 14. Idk nie odczuwam jej. Ale psycholog by sie przydał 15. Nie 16.wywalone 17. Nie mam 18. Nie zabiłabym nikogo z rodziny. 19. Milky 20. Po to aby zwrócic na siebie uwage co jest bardzo irytujące. 21. Trudne sprawy tak ukryta prawda itp nie. 22. Zdarzyło mi sie 23. Idk 24. Nie 25. Pytanie ode mnie: a odpie dolisz sie? Elo 1. Psy 2. Przeszlam z 1.6 3. 7 gdyby nie te dzieciaki (sama nim jestem ale ich poziom inteligencji jest niski.) ktore mysla ze jezeli beda mnie wyzywac to beda lepsze pzdr W koncu toxic hue Zapytaj sie go lol Dziekuje za pytania. Następny @ SK4N3R
  13. 1 punkt
    ONLY DD2: 288 DeathRun v1: 287 DeathRun v2: 285
  14. 1 punkt
    Mirage: 2 362 3Maps: 15 096 Arena: 14 482 AWP: 15 080 Rt1: 14 244 Rt2: 14 560 Rt3: 8 968 HNS2: 29 514 JB: 24 740 Surf Tier: 15 988 DR1: 18 954 DR2: 15 592
  15. 1 punkt
    Nasz ukochany właściciel sieci @ xBonio stwierdził, że serwer Only Awp potrzebuje nowego Major Admina, dlatego otwieram rekrutację na to stanowisko. Podania proszę składać w tym temacie wg wzoru poniżej. Oczywiście podanie nie musi zostać zaakceptowane lub odrzucone w ciągu kilku godzin, lecz w ciągu kilku lub kilkunastu dni. Także wasza cierpliwość też jest bardzo ważna. Oczywiście rekrutacja jest dla osób posiadających wiedzę na temat serwera i graczy tam grających. Rekrutacja rządzi się swoimi prawami, więc nie dotyczy tutaj regulamin podań na admina, czyli jeśli ktoś na przykład miał blokadę VAC CS:GO to i tak śmiało może pisać podanie i nie będzie to w ogóle brane pod uwagę. Wymagania: Aplikant musi mieć co najmniej 16 skończonych lat. Aplikant musi mieć co najmniej 100 postów na Forum. Aplikant musi aktywnie grać na serwerze. Aplikant musi posiadać wiedzę (w skali znajomości SM) na poziomie co najmniej 4/10. Skala znajomości SM: Wzór: Wszystkim kandydatom życzę powodzenia.
  16. 1 punkt
    Mirage: 2062 3 maps: 14796 Arena: 14182 Awp: 14780 Rt1: 13944 Rt2: 14260 Rt3: 8668 Hns: 29214 JB: 24440 Surf Tier: 15688 Dr1: 18654 Dr2: 15292
  17. 1 punkt
    Mirage:1738 3 maps:14574 Arena:13858 Awp:14558 Rt1:13722 Rt2:14038 Rt3:8446 Hns:28786 JB:24218 Surf Tier:15466 Dr1:18330 Dr2:15070
  18. 1 punkt
    Mirage: 1618 3Maps: 14444 Arena: 13728 AWP: 14428 Rt1: 13592 Rt2: 13908 Rt3: 8316 HNS2: 28656 JB: 24088 Surf Tier: 15336 DR1: 18200 DR2: 14950
  19. 1 punkt
    Mirage: 1 608 3Maps: 14 434 Arena: 13 718 AWP: 14 418 Rt1: 13 582 Rt2: 13 898 Rt3: 8 306 HNS2: 28 646 JB: 24 078 Surf Tier: 15 326 DR1: 18 190 DR2: 14 930
  20. 1 punkt
    Mirage: 1 208 3Maps: 14 034 Arena: 13 218 AWP: 14 018 Rt1: 13 182 Rt2: 13 498 Rt3: 7 906 HNS2: 28 246 JB: 23 678 Surf Tier: 14 926 DR1: 17 790 DR2: 14 530
  21. 1 punkt
    Mirage: 894 3Maps: 13 726 Arena: 12 910 AWP: 13 710 Rt1: 12 874 Rt2: 13 190 Rt3: 7 598 HNS2: 27 830 JB: 23 370 Surf Tier: 14 618 Surf+Klasy: 17 072 DR1: 17 482 DR2: 14 222
  22. 1 punkt
    ONLY DD2: 281 DeathRun v1: 280 DeathRun v2: 278
  23. 1 punkt
    ONLY DD2: 280 DeathRun v1: 279 DeathRun v2: 277
  24. 1 punkt
    Sprawa została wyjaśniona.
  25. 1 punkt
    Nie od dzisiaj wiadomo że ACforver jest p******y i nigdy nie powinien mieć admina a co dopiero zgłaszanie jakichś skarg proszę to wrzucić do kosza dziękuję
×